|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۲۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
شورای نظارت بر صداوسیما این امکان را فراهم می‌کند تا به هر شکایتی از طرف افراد در مورد عدم رضایت‌شان نسبت به پخش تصاویر آنان در تلویزیون رسیدگی کند.
 حسام الدین آشنا تاکید کرد: شورای نظارت بر صداوسیما این امکان را فراهم می‌کند تا به هر شکایتی از طرف افراد در مورد عدم رضایت‌شان نسبت به پخش تصاویر آنان در تلویزیون رسیدگی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ حسام الدین آشنا، عضو شورای نظارت بر صداوسیما، در واکنش به پخش اعترافات «مائده هژبری» دختر جوانی که به اتهام پخش فیلم‌هایی از رقص خود در صفحه‌ی اینستاگرامش بازداشت شده بود، گفت: شورای نظارت بر صدا و سیما این امکان را فراهم می‌کند تا به هر شکایتی از طرف افراد در مورد عدم رضایت‌شان نسبت به پخش تصاویر آنان در تلویزیون رسیدگی کند.

دکتر آشنا  درباره‌ی پخش فیلم اعترافات مائده هژبری که در برنامه‌ای با نام بی‌راهه از شبکه‌ی یک سیما پخش شد، گفت: در موارد پخش تصاویر مربوط به افراد در حالات غیر عادی، از جمله در بیمارستان، کلانتری یا بازداشتگاه، نیاز به هماهنگی میان قوه‌ی قضاییه، سازمان صداوسیما و رضایت فردی است که از او تصویربرداری می‌شود.

وی تاکید کرد: شورای نظارت بر صداوسیما این امکان را فراهم می‌کند تا به هر شکایتی از طرف افراد در مورد عدم رضایت‌شان نسبت به پخش تصاویر آنان در تلویزیون رسیدگی کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین