|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۲۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول صبح زود حین تعویض لباس در محل کارخود توسط فردی نقابدار با شلیک گلوله کشته شده است. با اقدامات اطلاعاتی پلیس، ضارب در شهرستان گرمسار استان سمنان شناسایی و پس از 72 ساعت تعقیب و مراقبت دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: قاتل مرد 45 ساله نظرآبادی که در یک واحد تولیدی به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

سرهنگ جوادصفایی در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه 17 تیرماه اظهار کرد: کمتر از یک هفته پیش گزارشی مبنی بر قتل یک کارگر با سلاح گرم در نظرآباد ارسال شد که به دلیل حساسیت موضوع رسیدگی به آن  به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول صبح زود حین تعویض لباس در محل کارخود توسط فردی نقابدار با شلیک گلوله کشته شده است. با اقدامات اطلاعاتی پلیس، ضارب در شهرستان گرمسار استان سمنان شناسایی و پس از 72 ساعت تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر قتل این فرد با انگیزه سرقت اعتراف کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دستگیری چهار سارق موبایل با 50  فقره سرقت در کرج خبر داد و گفت: اعضای این باند با دو دستگاه موتورسیکلت در مناطق پر ترافیک اقدام به موبایل قاپی می‌کردند. ازسارقان یک دستگاه خودروی پراید که برای برخی سرقت‌ها استفاده می‌کردند  نیزکشف شد.

سرهنگ صفایی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی قطعات موبایل و چند باک رنگی موتورسیکلت که برای سرقت استفاده می‌شده کشف شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین