|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
11 بازیکن فصل گذشته تیم که در تمرینات حضور دارند و با امین منوچهری و محسن ایران‌ نژاد به توافق نهایی رسیدیم. بازیکنان دیگری هم هستند که پس از آنکه به طور قطع با ما به پای قرارداد رسیدند، نام آنها را اعلام خواهیم کرد.»
مربی تیم سپیدرود رشت گفت: تا ساعاتی دیگر تصویر حکم قضایی که دال بر مالکیت باشگاه سپیدرود رشت توسط محمد نوین است، در فضای مجازی منتشر و حقانیت ما اثبات می‌شود.

محمدرضا مهدوی درباره اینکه همچنان در کنار آنها تیمی به عنوان نماینده استان گیلان و همنام با آنها تلاش می‌ کند تا در لیگ برتر حضور پیدا کند، گفت: «تیم ما هیچ کاری به گروه دیگر ندارد. طبق صحبت‌هایی که در گذشته انجام دادم،‌ اسناد و مدارک متقنی دال بر مالکیت آقای محمد نوین وجود دارد که بنده و آقای خداداد عزیزی بر همان مبنا قراردادمان را امضا و سپس در هیات فوتبال گیلان ثبت شد.»

وی ادامه داد: «یک هفته است که تمرینات تیم‌مان را شروع کردیم و بعد از آنکه 6 روز در رشت تمرین کردیم، روز گذشته به تهران آمدیم و الان هم در هتل المپیک مستقر هستیم. صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم تا ترکیب تیم‌مان را کامل کنیم. بعدر از اردوی تهران که یک هفته به طول می‌کشد،‌ به رشت باز می‌گردیم و تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم. در آنجا باز هم بازی‌های دوستانه‌ای برای آمادگی هر چه بیشتر تیم انجام خواهیم داد تا رقابت‌هاب لیگ برتر شروع شود و بتوانیم در این مسابقات حضور شایسته‌ای داشته باشیم.»

مربی تیم سپیدرود رشت درباره اینکه اقدامات همتای آنها باعث دوری آرامش از مجموعه تیم‌شان نمی‌شود، گفت: «تردیدی نیست فعل و انفعالاتی که در رشت صورت می‌ گیرد، روی تیم ما اثر دارد اما خوشبختانه با مدیریت بسیار خوبی که آقای مهاجری دستیار آقای نوین روی تیم دارند و هوشمندی بالای خداداد عزیزی در اداره تیم،‌ کوچکترین مشکلی را حس نمی‌کنیم. ما با نفراتی کار می‌کنیم که اشراف لازم به فوتبال دارند و با قوانین آشنایی کاملی دارند.»

وی خاطرنشان کرد: «دوستان قابل احترام ما در رشت هر روز با بازیکنان جدیدی به توافق می‌رسند و دائما هم با گذاشتن عکس روی سایت و فضای مجازی قصد دارند تا نشان دهند که اتفاق خاصی نیفتاده است و آنها تیم اصلی هستند. موردی ندارد. چرا که تا ساعاتی دیگر تصویر حکم قضایی که دال بر مالکیت باشگاه سپیدرود رشت توسط محمد نوین است، در فضای مجازی منتشر می‌ شود. با وجود آنکه خانم مریم بخشی مدیر کل جوانان و ورزش استان گیلان مصاحبه کرده‌اند و گفته‌اند آقای نوین را به عنوان مالک باشگاه سپیدرود به رسمیت می‌شناسند، اما برخی دوست ندارند تا واقعیت را بپذیرند. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال گیلان ما را به رسمیت می‌شناسند و برای همین هم بدون کوچکترین نگرانی کارمان را انجام می‌ دهیم.»

مهدوی درباره اینکه توانسته‌اند با بازیکنان مدنظرشان برای فصل آینده به توافق برسند یا خیر، تصریح کرد: «نفراتی که مدنظر داشتیم را با هماهنگی لازم پای میز مذاکره آوردیم و روند صحبت‌هایی که با آنها شده است، کاملا مناسب جلو می‌رود. 11 بازیکن فصل گذشته تیم که در تمرینات حضور دارند و با امین منوچهری و محسن ایران‌ نژاد به توافق نهایی رسیدیم. بازیکنان دیگری هم هستند که پس از آنکه به طور قطع با ما به پای قرارداد رسیدند، نام آنها را اعلام خواهیم کرد.»

مربی تیم سپیدرود در مورد اولین دیدار تیمش برابر سایپا در لیگ برتر هجدهم بیان کرد: «شکس نیست که سایپا یکی از تیم‌های خوب فوتبال ماست که در راس کادرفنی آن دوست قدیمی و 30 ساله‌ام علی دایی نشسته است. دایی فصل گذشته سایپا را آسیایی کرد و بدون تردید تلاش خواهد کرد تا در دیدار اول برابر ما نتیجه خوبی بگیرد. خداداد عزیزی و من هم به رغم رفاقتی که با دایی داریم در زمین رقیب هستیم و تلاش می‌کنیم تا برنده زمین را ترک کنیم. کسب 3 امتیاز در هفته اول به ما کمک می‌ کند تا استارت خوبی در مسابقات بزنیم و به سمت نتایج خوب پیش برویم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین