کد خبر: ۲۲۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
وابستگی به نفت یک موضوع جدی است که باید فکر اساسی برای آن شود و از طرفی مساله گرانی و مشکلات باراز ارز، سکه،مسکن و رانت را مشاهده می کنیم.
عضو جامعه روحانیت مبارز درباره مطلب یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی درباره نامه قدردانی سردار سلیمانی خطاب به رئیس جمهوری، گفت:در شرایط آزمون های سخت افراد انقلابی و غیر انقلابی مشخص می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی روز جمعه درمورد مطلب منتشر شده از سوی حمید رسائی، افزود: در 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در شرایط حاضر یک آزمایشگاه و آزمون را شاهد هستیم.

وی ادامه داد :افراد مرتب در این شرایط آزمون قرار دارند و بینش، دانش و روش خود را نشان می دهند و می فهمیم افراد واقعا برخی انقلابی یا غیر انقلابی هستند و همراه انقلاب بوده یا در مقابل انقلاب قرار دارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آیه ای از قرآن مجید ،خاطر نشان کرد: قرآن می گوید افراد خودشان را نشان می دهند که در چه شرایطی هستند وبا چه شرایط همراه هستند.

اکرمی همچنین با اشاره به مساله اقتصاد که مشکل اصلی کشور است، اظهار داشت: وابستگی به نفت یک موضوع جدی است که باید فکر اساسی برای آن شود و از طرفی مساله گرانی و مشکلات باراز ارز، سکه،مسکن و رانت را مشاهده می کنیم.

وی گفت:برخی افراد معتقدند که 70 درصد مشکلات اقتصادی در داخل است و30 درصد آن به خارج از کشور ارتباط دارد که هر فردی که وجدان، شرف، اخلاق و دین دارد باید برای این 70 درصد فکری کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: باید نقدینگی فعلی کشور به سمت شهرک های صنعتی ، بورس، گردشگری و خدمات هدایت شود تا موجب اشتغال و رونق تولید شود .

اکرمی افزود: اگر فکر عملی برای حل این مشکل نشود شاهد خروج سرمایه از کشور خواهیم بود وباید به دنبال روان سازی فضای کسب و کار و مالیات باشیم و700 هزار واحد صنفی بدون پروانه باید ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: توهین کردن ها نه دینی، نه اخلاقی و نه انسانی است و نتیجه ای هم ندارد و نباید در برابر هم بایستیم و پای هم را بگیریم و لعن و نفرین کنیم با این اقدامات مشکلی حل نمی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد:مشکل فعلی بیکاری، نقدینگی، کسب و کارو رانت است که باید با شفافیت برطرف شود و باید همه در کاهش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف تلاش کنند .

بعد از انتشار پیام تشکر آمیز سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس خطاب به رئیس جمهوری اسلامی،حمید رسایی در توییتی نوشت:'به تاریخ که نگاه میکنم، امثال اشعث کندی و ابوموسی اشعری یک عمر به امام علی (ع) خون دل دادند، یکی دوبار هم در حرف و نه در عمل، مواضع درست داشتند، اما مالک اشتر برای دست بوسی از آنها دستپاچه نشد.'
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین