کد خبر: ۲۲۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه هاي ابتدايي سال 97 با اجراي برنامه هاي متنوعي در راستاي افزايش رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان توانسته است گام هاي مهمي در راستاي ارتقاي رضايت مندي مشتريان بردارد و به اهداف پيش بيني شده دست يابد.
 قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش شركت بازرسي  كيفيت و استاندارد ايران در ارزيابي عملكرد شركت هاي خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396، شركت سايپا يدك از حيث انطباق با الزامات آئين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو ، بالاترين انطباق را در خصوص نظام مديريتي حوزه خدمات پس از فروش خودرو كسب نمود.

به گزارش سایپانیوز، اردشیر امینی با بیان این مطلب افزود: بر اين اساس ، شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به صورت سالانه نسبت به ارزيابي شركت هاي خدمات پس از فروش اقدام مي نمايد . اين ارزيابي شامل بررسي پارامترهايي نظير: فرايند آموزش ، فرايند تامين به موقع قطعات يدكي ،الزامات مرتبط با گارانتي خودرو ها، دستور العمل هاي فني و تعميراتي خودرو ها ،فرايند پاسخگويي و رسيدگي وشكايت مشتريان و...است كه شركت سايپايدك با كسب 85نمره از 100 نمره نهايي با انطباق خيلي زياد در اين شاخص بالاترين رتبه را در حوزه خدمات پس از فروش در كنار دوشركت ديگر كسب نموده است.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد : سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه هاي ابتدايي سال 97 با اجراي برنامه هاي متنوعي در راستاي افزايش رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان توانسته است گام هاي مهمي  در راستاي ارتقاي رضايت مندي مشتريان بردارد و به اهداف پيش بيني شده دست يابد.

بر اساس گزارش منتشرشده از ارزيابي وضعيت خدمات پس ازفروش خودرو هاي سواري عرضه شده در سال1396،در گروه شركت هاي داراي بيش از10نمايندگي مجاز، شركت سايپا يدك به همراه 6 شركت ديگر با كسب دو ستاره حائز بالاترين رتبه در خدمات پس از فروش خودرو دركشور شده است و هيچ شركتي موفق به كسب رتبه اول در اين حوزه نشده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین