|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
روزنامه‌های ورزشی امروز خبرهای متفاوتی را روی جلد برده‌اند که البته مهم‌ترین آنها جدایی مهرداد پولادی از پرسپولیس و البته چرخش یک‌باره او از لیگ‌های اروپایی به قطر است!
مدافع چپ پای سرخپوشان پایتخت که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی بود پس از بازگشت به ایران علیرغم اصرار و حتی تهدید مسئولان پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت نکرد و مدعی شد که قصد دارد به لیگ‌های معتبر اروپایی بپیوندد.

اما او نیز همانند اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد، فوتبال‌دوستان را ناامید کرد و در چرخشی عجیب در آستانه پیوستن به لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

رفتن شیث رضایی به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر، آتش اختلاف او با علی دایی را دوباره شعله‌ور کرد. سرمربی پرسپولیس که پیش از این یک بار مدافع جنجالی سابق سرخپوشان را از تیم کنار گذاشته بود پس از حضور او در کلینیک باشگاه، دستور داد از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود. رضایی نیز در صحبت‌هایی جنجالی گفته که اگر ممنوع‌المصاحبه نبود، دایی را می‌شسته و کنار می‌گذاشته است!

استقلالی‌ها که وعده داده بودند با کم کردن مبالغی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی، مجموع هزینه‌ها را تا حد مجاز سقف بودجه لیگ پایین می‌آورند قرار است از قرارداد هر بازیکن مبلغ 20 میلیون تومان و از قرارداد امیر قلعه‌نویی 150 میلیون تومان کسر کنند.
منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین