|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با 18 کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با 18 کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش در پی دریافت چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر روانگردان در شرق تهران، تیمی از مأموران مجرب پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در پایش‌های اطلاعاتی صورت گرفته مخفیگاه متهم در محدوده تهرانپارس را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم موفق شدند ضمن ورود به مخفیگاه متهم که در یک گاراژ در شرق پایتخت بود، متهم را دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار 18 کیلو گرم مواد مخدر روانگردان را کشف و ضبط کنند.

بخشنده با اشاره به انتقال متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهارکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر توزیع و فروش مواد روانگردان اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با تاکید بر اینکه تحقیقات برای شناسایی سایر افراد مرتبط به پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: با اعتراف صریح متهم، وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین