|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری که این روزها مراحل فیلمبرداری را سپری میکند به نیمه رسیده و این روزها جمشید هاشم پور و پادینا رهنما مقابل دوربین ظاهر شدهاند.
 رضا یزدانی،پادینا رهنما و جمشید هاشم پور مقابل دوربین «ماموریت غیر ممکن» رفتند.

 طبق گزارش رسیده، فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری که این روزها مراحل فیلمبرداری را سپری میکند به نیمه رسیده و این روزها جمشید هاشم پور و پادینا رهنما مقابل دوربین ظاهر شدهاند.

این فیلم یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است.

حامد همایون ، امیر عباس گلاب و رضا یزدانی سه خوانندهای هستند که در فیلم حضور دارند و قرار است خوانندگان دیگری به این فیلم اضافه شود.

به گفته یعقوب غفاری کارگردان این فیلم، استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوههای ویژه بصری از ویژگی‌های «ماموریت غیر ممکن» است.

خوانندگان در فیلم «ماموریت غیرممکن» در نقش خودش حضور خواهند داشت.

در این فیلم قرار است 5 خواننده پاپ حضور داشته باشند که تاکنون حامد همایون و امیرعباس گلاب حضور داشتند.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند .پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد...

عوامل این فیلم عبارتند از:بازیگران: علی اوجی، سارا خوئینیها، پادینا رهنما، مهران رجبی، نسرین نصرتی، مینا جعفر زاده، عسل قرایی و پژمان بازغی با هنرمندی جمشید هاشمپور.

تهیه کننده :محمود فلاح،مجری طرح و کارگردان:یعقوب غفاری،نویسنده:اباریس تنظیفی،فیلمبردار: محمد ابراهیمیان،مدیر تولید:امیر اسکندری،عکاس:نادر فوقانی،طراح چهره پردازی:امید گل زاده،برنامهریز و دستیار اول کارگردان:حمید رضا غفار زاده،صدابردار:جعفر علیان

طراحان صحنه:یعقوب غفاری و بهنام معتمدی،طراحان لباس:ساناز هاشم‌پور و تکتم رضایی،جلوه های بصری:حسن پیله ور، صداگذار:محسن روشن،نور پرداز:اکبر مشکینی،تدوین:یعقوب غفاری،امور مالی:عبدالحمشید رهنشما،مدیر تدارکات:سعید رضوی و... سایر عوامل فیلم «ماموریت غیرممکن» است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین