|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
ما در خصوص حقابه کشاورزان که حق آنان است کمی کناره‌گیری می‌کنیم اما در خصوص آب شرب خواهشا اقدامات لازم را انجام دهید، چرا که امروز کیفیت آب نیز در منطقه کاهش پیدا کرده است.
 یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز انتظار داریم تا دستگاه‌های نظارتی به ویژه دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی زالو صفتان اقتصادی را به مردم معرفی کرده و مطابق قانون با آنها برخورد کند.

 زهرا سعیدی مبارکه در تذکر شفاهی به وزیر نیرو و رییس‌جمهور در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: از وزیر نیرو و رییس‌جمهور می‌خواهم در خصوص مساله آب استان اصفهان ورود پیدا کنند، بنده بارها این مساله را گفته‌ام. ما در خصوص حقابه کشاورزان که حق آنان است کمی کناره‌گیری می‌کنیم اما در خصوص آب شرب خواهشا اقدامات لازم را انجام دهید، چرا که امروز کیفیت آب نیز در منطقه کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: از تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به ویژه دستگاه قضایی درخواست می‌کنم با توجه به اعلام جنگ اقتصادی توسط آمریکا همچون گذشته با قاطعیت و بدون هیچگونه اغماضی با زالو صفتان اقتصادی که خون مردم را در شیشه کرده‌اند و به عنوان پیاده نظام استکبار عمل می‌کنند هر چه سریعتر برخورد کنند و این افراد را به مردم معرفی کنند، مردم مشتاقانه خواهان مجازات اخلال‌گران اقتصادی هستند.

سعیدی افزود: خواهش می‌کنم بازنشستگانی که در تمام لایه‌های کشور هستند قبل از اینکه قانون به سراغ آنها برود خودشان داوطلبانه فرصت‌های شغلی را به جوانان دهند و کناره‌گیری کنند. البته ما می‌دانیم که فرزندان آنها بیکار نیستند اما فرزندان سایر افراد بیکار هستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین