|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۲۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
از حجم زیاد کارها تا ارتباط برقرار کردن با یک رئیس بد اخلاق، استرس های زیادی متوجه ما در محل کار می شوند.
 از حجم زیاد کارها تا ارتباط برقرار کردن با یک رئیس بد اخلاق، استرس های زیادی متوجه ما در محل کار می شوند.

سلامت و شاد بودن شما باید در درجه ی اول زندگی تان باشد و بعد زندگی شغلی و کارتان، بنابراین اگر نشانه های زیر را دارید، کارتان سلامت شما را تهدید می کند.

۱- شما ساعت های زیادی کار می کنید
نتیجه ی بررسی ها نشان می دهند ساعت های طولانی و زیاد کاری موجب چند برابر شدن استرس افراد می شود.حداکثر ساعت کاری در هفته باید ۵۵ ساعت باشد و بیشتر از آن فرد را بیمار و نگران می کند.

ساعت های طولانی کار و پشت میز نشستن باعث می شود بدن شما از حالت و شکل طبیعی اش به دلیل کمبود انرژی، خارج شود و در نتیجه بهره وری شما هم پایین تر بیاید.پس اگر حجم کارتان زیاد است بهتر است با مدیرتان مشورت کنید.

۲- از پشت میزتان بلند نمی شوید
نشستن های طولانی موجب ابتلای شما به بیماری های قلبی، دیابت، افزایش وزن و چاقی به دلیل عدم تحرک، سرطان و افسردگی می شود.همچنین این حالت موجب مشکلات عضلانی و استخوانی در شما می شود.

۳- دائما در حالت ایستاده هستید
برخی از مشاغل هم بر خلاف مشاغل پشت میزی، شما را مجبور می کنند تا معمولا در حالت ایستاده باشید.حدود نیمی از کارمندان و کارگران جهان ، ۷۵ درصد از کارهای روزانه شان را به صورت ایستاده انجام می دهند.

ایستادن های طولانی می تواند موجب واریس، ضعیف شدن گردش خون، ورم دست ها و پاها، آسیب دیدن مفاصل و حتی مشکلات قلبی شود.یکی از مهم ترین مشکلات ایستادن زیاد، دردهای مزمن در قسمت پاشنه پا است.

۴- شما مسافت زیادی را برای رفتن به محل کار طی می کنید
این یکی از مشکلاتی است که اغلب کارمندان با آن روبرو هستند و بر سلامت کلی آن ها تاثیرات منفی می گذارد.کسانیکه بیشتر از ۳۰ دقیقه در مسیر هستند عمدتا دچار استرس و نگرانی هستند.همچنین به دلیل مسافت زیاد اغلب وعده ی صبحانه از برنامه ی غذایی این افراد حذف می شود پس در انتخاب محل کارتان دقت بیشتری داشته باشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین