|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۲۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
گابی فرناندز درباره آمدنش به السد و اهدافش در این تیم صحبت کرد.
 گابی فرناندز درباره آمدنش به السد و اهدافش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، گابی خرید جدید تیم السد قطر پس از حضور در این باشگاه عقد قرارداد اظهار داشت: بعد از مدتها فکر کردن تصمیم گرفتم که در قطر بازی کنم. سال های زیادی را در اسپانیا بازی کردم. مطمئنم که این چالش جدید بسیار موفقیت آمیز و خوب خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از دوحه دیدن کردم م مقدمات جام جهانی 2022 را هم در سطح شهر مشاهده کردم. استادیوم بین المللی خلیفه امکنات فوق العاده ای دارد. قانع شدم که قطر میزبان خوبی برای جام جهانی خواهد بود.


هافبک جدید السد در ادامه بیان داشت: ژاوی اولین نفری بود که با من درباره آمدن به قطر و السد صحبت کرد. او با من خیلی درباره پروژه السد و همچنین کارهایی که قرار است صورت بگیرد. حالا من اینجا هستم و می خواهم کمک کنم تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم و جام های زیادی را ببریم. سعی می کنم تا ذهنیت اروپایی را در فوتبال قطر افزایش دهم تا فوتبالیست های قطری سطح خود را بالا ببرند.

کاپیتان اسبق اتلتیکو مادرید در پایان گفت: هدف من از حضور در السد بردن تمام جام ها و پیروزی در تمام مسابقات است. لیگ قهرمانان آسیا اولین گام است. در نهایت از حضور در اینجا خیلی خوشحال هستم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین