|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
وی با بیان اینکه در حوزه انسجام خوشبختانه اعضای شورای شهر انسجام بالایی دارند و اثرگذاری از بیرون بر شورا کم است، تصریح کرد: به همین دلیل نمره بالای ۱۷ در این بخش به اعضای شورای پنجم داده می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران به ارزیابی نقاط قوت و ضعف شورای پنجم پرداخت و به عملکرد آن نمره داد.

 محسن هاشمی  به ارزیابی از عملکرد یکساله شورای شهر پرداخت و با بیان اینکه شورای پنجم شهر تهران را باید از جهات مختلف بررسی کرد، گفت: در بخش تخصص انصافا اعضای شورای شهر تهران ورود خوبی داشتند و به دلیل تسلط و کارآیی بالای اعضای شورای شهر به آنها نمره بالای ۱۷ می‌دهم.

وی با بیان اینکه در حوزه انسجام خوشبختانه اعضای شورای شهر انسجام بالایی دارند و اثرگذاری از بیرون بر شورا کم است، تصریح کرد: به همین دلیل نمره بالای ۱۷ در این بخش به اعضای شورای پنجم داده می‌شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش بعدی بررسی عملکرد شورای شهر فعالیت آنها و پرکاری آنهاست، تصریح کرد: اعضای شورای پنجم پرکار هستند چراکه علاوه بر جلسات علنی، جلسات کمیسیون و کمیته و همچنین بازدیدها، جلسات زیادی با دستگاه‌های مختلف برگزار می‌کنند به‌گونه ای که ۸۰۰۰ ساعت کمیته ها و ۸۰۰۰ ساعت کمیسیون ها نفرساعت دارند که از این جهت هم نمره شورابالای ۱۷ است.

هاشمی افزود: اما در مواردی نمره شورا یک کم از ۱۵ پایین می‌آید و آنهم اثرگذاری شورا در سطح شهر است و اینکه مردم حس یک تحول داشته باشند که ما در این زمینه وضعیت خوبی نداریم و این امر به دلیل نیروها در شهرداری و نوع حرکت است که باید بازبینی شود تا مردم تحولات را احساس کنند و در این زمینه وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه کم کم مردم باید بعد از گذشت ۱۰ ماه از تغییر مدیریت شهری تغییرات را احساس کنند،‌ گفت: اقدامات موثری در این چند ماهه انجام شده اما هنوز مردم این تغییرات را احساس نمی‌کنند و باید در نوع حرکتمان و ابلاغ دستورات به بدنه شهرداری بازبینی شود تا حس تغییر در شهر بهتر دیده شود لذا در این بخش نمره خوبی نداریم که میانگین نمره‌ام را کاهش می‌دهد و به همین دلیل درکل به شورای شهر تهران نمره ۱۵ می‌دهم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین