|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
در دو بازی روز نخست مرحله حذفی جام جهانی روسیه، روز گذشته آرژانتین در برابر فرانسه تسلیم شد و اروگوئه، رونالدو و یارانش را بدرقه کرد.
 همزمان با هفدهمین روز بازی های جام جهانی 2018 روسیه، روز گذشته (شنبه) آخرین روز حضور دو فوق ستاره دنیای فوتبال هم عصر ما یعنی «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» در گردونه این رقابت ها بود.

 خبرگزاری تاس روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: در دو بازی روز نخست مرحله حذفی جام جهانی روسیه، روز گذشته آرژانتین در برابر فرانسه تسلیم شد و اروگوئه، رونالدو و یارانش را بدرقه کرد.

تیم ملی فرانسه با نتیجه 4 – 3 آرژانتین را از پیش رو برداشت و به جمع هشت تیم مرحله بعدی راه یافت؛ در این بازی «کلین امباپه» با دو گلی که به ثمر رساند، خود را روی بزرگترین سکوی فوتبالی، به جهان شناساند؛ در واقع عملکرد استثنایی او باعث شد تا همگان لب به تحسین وی گشوده و او را با «پله» اسطوره فوتبال برزیل مقایسه کنند؛ کسی که در نخستین حضور خود در جام جهانی در سال 1958 در برابر سوئد به قول فوتبالی ها دبل کرد.

این در حالیست که ساعتی پس از تمام شدن جام جهانی برای مسی؛ رونالدو نیز با جام بیست و یکم وداع کرد.

پرتغال که به سختی از مرحله گروهی صعود کرده بود، در برابر یاران «کاوانی» و «سوارز» خوش شانس نبود و با نتیجه 2 – 1 بازی را واگذار کرد؛ در این دیدار، کاوانی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و کادر فنی اروگوئه همچنان از اظهارنظر در مورد میزان مصدومیت وی خودداری کرده اند.

در این بین، «آرکادی دورکوویچ» رییس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 با اشاره به کنار رفتن مسی و رونالدو از جریان رقابت ها اظهار داشت: خوشبختانه این اتفاق در یک روز رخ داد؛ در ازای چیزهایی که از دست می روند؛ چیزهای دیگری به دست می آیند؛ امباپه، کاوانی و سوآرز فوق العاده بودند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین