|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
مدیرکل راه و ترابری سمنان گفت: 800 تابلو هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در 2 سال گذشته از محورهای ارتباطی این استان سرقت شده است.
مدیرکل راه و ترابری سمنان گفت: 800 تابلو هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در 2 سال گذشته از محورهای ارتباطی این استان سرقت شده است.
سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود: خسارت سرقت و یا مفقود شدن علایم ایمنی و هشداری راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سالانه 10 میلیارد ریال برآورد می شود.
وی اظهارداشت: 300 تابلو هشدار و علایم راهنمایی و رانندگی در سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان مفقود شد که دستگاه های انتظامی باید با این پدیده شوم برخورد کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد میلیون ها مسافر از محورهای ارتباطی این استان، سرقت این علایم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای بسیار تاثیرگذار است.
نژاد صفوی با بیان این که نصب شبرنگ ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی باید برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در جاده های استان افزایش یابد، گفت: رانندگان و مسافران به محض مشاهده با این متخلفان، مراتب را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان مقدار خسارت وارده در این بخش در جاده های کشور را عدد قابل توجه اعلام و اضافه کرد: باید با فرهنگ سازی و برخورد قضایی و انتظامی برای جلوگیری از سرقت این تابلوهادر محورهای ارتباطی اقدام کرد.
نژاد صفوی بیان داشت: تنها در چند روز گذشته 20 پایه پرچم در محور ورودی شهرستان های استان به سرقت رفت و این وضعیت در بقیه محورهای ارتباطی این استان هم دیده می شود.
وی اعتبار موردنیاز برای نصب یک کیلومتر گاردریل را بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خرید و فروش ابزارهای راهداری به دلیل جلوگیری از سرقت آن ها در واحدهای خرید و فروش کالاهای ضایعاتی ممنوع است و در صورت مشاهد برخورد می شود.
660 کیلومتر از بزرگراه 860 کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده است.
استان سمنان به لحاظ وسعت با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع رتبه ششم را در بین استان های کشور دارد.
سالانه دستکم 15 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین