|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۲۱۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
طبق اخبار رسیده سهمیه بوکس در بازی های آسیایی همان سه بوکسور است و اصلا قرار نیست این تعداد در جاکارتا افرایش پیدا کند اما در اقدامی عجیب مسئولان فدراسیون بوکس از افزایش سهمیه بوکس برای جاکارتا خبر دادند و این موضوع را هم چندین بار عنوان کردند که با موافقت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سهمیه بوکس از سه به پنج افزایش پیدا کرده است.
در حالی که فدراسیون بوکس از افزایش خبر سهمیه در مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا از سوی کمیته ملی المپیک خبر دارد ظاهرا این موضوع منتفی شده و اصلا کمیته تصمیمی بر افزایش سهمیه تیم ملی بوکس در اندونزی نداشته است.

 در حالی که فدراسیون بوکس اعلام کرده بود سهمیه تیم ملی بوکس برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از سه سهمیه به پنج سهمیه افزایش پیدا کرده است و حتی سر این دو سهمیه درگیری های زیادی هم برای حضور در جاکارتا پیش آمد اما حالا خبر می رسد که افزایش سهمیه بوکس در بازی های آسیایی کذب محض بوده و اصلا قرار نیست 5 بوکسور در بازی های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند.

طبق اخبار رسیده سهمیه بوکس در بازی های آسیایی همان سه بوکسور است و اصلا قرار نیست این تعداد در جاکارتا افرایش پیدا کند اما در اقدامی عجیب مسئولان فدراسیون بوکس از افزایش سهمیه بوکس برای جاکارتا خبر دادند و این موضوع را هم چندین بار عنوان کردند که با موافقت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان سهمیه بوکس از سه به پنج افزایش پیدا کرده است.

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس 21 خردادماه به صورت رسمی اعلام کرد طی جلسه ای که با مسئولان کمیته ملی المپیک،رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیر کمیته داشته آنها موافقت خودشان را برای افزایش سهمیه بوکس اعلام کردند و از همین روی تیم ملی بوکس قرار است با 5 سهمیه در جاکارتا حضور پیدا کند. البته پس از اظهارت ثوری همان موقع نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اعلام کرد به هیچ عنوان چنین چیزی نیست و کمیته قصد ندارد سهمیه رشته بوکس را در جاکارتا افزایش بدهد اما مسئولان فدراسیون بوکس اصرار بر افزایش سهمیه داشتند و نشستی هم برگزار شد که دو نفر دیگر به تیم ملی بوکس اضافه شوند. حالا با گذشت دو هفته از اعلام این اخبار گویا اصلا افزایش سهمیه‌ای در کار نبوده و تیم ملی بوکس تنها با سه بوکسور به نام های امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده و شاهین موسوی به اندونزی اعزام می شوند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین خبر از نفر ات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در رابطه با اعزام نفرات به بازی های آسیایی جاکارتا ما کاملا تابع تصمیمات کمیته ملی المپیک هستیم و طبق نظرات کارشناسی که متخصصین کمیته عنوان می کنند ما نفرات ر اعزام می کنیم. در جلسه‌ای که ما با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتیم تصمیم بر این بود که سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی پنج باشد.

وی ادامه داد: جاکارتا میدانی برای تجربه اندوزی نیست از همین روی کمیته ملی المپیک نظرش بر روی این است که افرادی به مسابقات اعزام شوند که شانس مدال آوری آنها بالا باشد. ما هم به نظرات آنها احترام می گذاریم و تابع هستیم. در حال حاضر چیزی که برای همه قطعیت دارد و تغییری در آن صورت نمی‌گیرد این است که سهمیه بوکس سه بوکسور برای جاکارتاست.

این اظهارنظرات به خوبی نشان می‌دهد که کمیته ملی المپیک قصدی برای افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی جاکارتا نداشته و گویا از ابتدا تصمیمی برای افزایش سهمیه نداشتند اما چرا این موضوع از سوی فدراسیون بوکس عنوان شده است قابل تامل است. شاید هم مسئولان فدراسیون بوکس به دنبال این بودند که با خبر رسمی افزایش سهمیه بوکس در جاکارتا کمیته ملی المپیک را تحت فشار قرار دهند و با دو سهمیه آنها موافقت کنند اما تیر آنها به سنگ خورد و به احتمال خیلی زیاد افزایش سهمیه بوکس در جاکارتا در دستور کمیته ملی المپیک نبوده و نیست!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین