|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۱۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
جعفری در جلسه شورای امنیت عنوان داشت، تروریست‌ها از منطقه اردوگاه الرکبان و پایگاه التنف آمدند و به دو شهر در جنوب سوریه حمله ور شدند. در نتیجه ارتش عربی سوریه حق دارد که از مردم خود دفاع کند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد، تروریست‌های داعش و جبهه النصره با حمایت آمریکا و اسرائیل در سوریه حضور دارند.

 به نقل از سایت النشره، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه فراموش کرد که مبارزه با تروریسم در سوریه در اولویت است و برخی اعضای شورای امنیت در داده هایشان تصویر نادرستی از حقیقت اوضاع در سوریه ارائه دادند.

جعفری در جلسه شورای امنیت عنوان داشت، تروریست‌ها از منطقه اردوگاه الرکبان و پایگاه التنف آمدند و به دو شهر در جنوب سوریه حمله ور شدند. در نتیجه  ارتش عربی سوریه حق دارد که از مردم خود دفاع کند.

وی گفت: ما تعجب می کنیم که برخی اعضای شورای امنیت عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه  در جنوب این کشور را تجاوز می‌خوانند و در عین حال خواهان حمایت از گروه کلاه سفیدها وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره هستند.

جعفری تصریح کرد: گزارش دبیر کل، جنایات اسرائیل و تجاوزات مکرر آن به خاک سوریه از جمله حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه الفصل و در راس آن تروریست‌های داعش و جبهه النصره را نادیده گرفته است .


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین