|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری از گذراندن دوران حبس 50 زندانی در خانه با استفاده از پابندهای الکترونیک خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری از گذراندن دوران حبس 50 زندانی در خانه با استفاده از پابندهای الکترونیک خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری رئیس مرکز آمار قوه قضاییه (دوشنبه) برگزار شد، در پاسخ به این سوال که چرا دستگاه قضایی از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی‌های خود را مانند سایر دستگاه‌ها به عموم مردم انجام نمی‌دهد؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر این خدمت بر روی سامانه ابلاغ الکترونیکی راه‌اندازی شده است و کسانی که می‌خواهند ابلاغ‌های خود را دریافت کنند، از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری افزود: بر اساس اخبار دریافتی در هفته گذشته، علاوه بر سه استانی که طرح استفاده از پابندها‌ی الکترونیک در آن‌ها اجرا شده بود، تعداد دیگری از استان‌ها نیز به این طرح می‌پیوندند و ما بالغ بر ۵۰ مورد داشتیم که زندانی به جای تحمل حبس در زندان، از طریق پابند‌های الکترونیک حبس خود را در خانه می‌گذراند.

وی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۲۰ میلیون ابلاغ الکترونیکی داشتیم که تمام این ابلاغ‌ها به صورت پیامکی به ذی نفعان پرونده‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری افزود: امیدواریم در سال ۹۷ این اتفاق بیافتد و در صورت اختصاص بودجه زیرساخت‌ها را تقویت می‌کنیم و در عین حال از مسئولان بودجه کشور در قوه مجریه و مقننه درخواست دارم به صورت جدی به مسئله زیرساخت‌ها در دستگاه قضایی توجه کنند، زیرا مردم خدمات خود را از این طریق دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین