|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۱۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
درباره بالا بودن تقاضای خرید سکه اظهار کرد: تقاضای خرید سکه از سوی افراد خاص افزایش یافت که این تقاضا نیز از طریق پیش‌فروش‌هایی که بانک مرکزی اجرا کرد، تامین شد و چندان به کسبه مرتبط نیست و آنها کسب و کار معمول خود را دارند.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۵۷ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود، در حالی که سکه یک گرمی ۴۳۰ هزار تومان قیمت دارد که نشان دهنده حباب حدود ۱۷۰ هزار تومانی در فروش این نوع سکه است.

ابراهیم محمدولی در گفت و گو با ایسنا، درباره بالا بودن تقاضای خرید سکه اظهار کرد: تقاضای خرید سکه از سوی افراد خاص افزایش یافت که این تقاضا نیز از طریق پیش‌فروش‌هایی که بانک مرکزی اجرا کرد، تامین شد و چندان به کسبه مرتبط نیست و آنها کسب و کار معمول خود را دارند.

وی با اشاره به ثبات تقریبی قیمت‌های طلا و سکه نسبت به روز گذشته اعلام کرد: قیمت سکه تمام طرح جدید دو میلیون و ۹۵۵ هزار تومان است و سکه تمام طرح قدیم نیز دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گفته محمدولی، نیم سکه نیز یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و ربع سکه ۷۸۵ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر  همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار را یک میلیون و ۱۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۸ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته وی، کمپین‌های نخریدن طلا تاثیر چندانی بر تقاضای بازار نداشته و این بخش در رکود قبلی خود به سر می‌برد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین