|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند خبر داد.
 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ساعت یک بامداد روز سه شنبه 28 خرداد ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر کشف جسد متعلق به یک مرد در مقابل یک مغازه ساندویچ فروشی به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد که با حضور مأموران در محل کشف جسد و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا 65 ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز بر روی قسمت سینه به قتل رسیده است.

با اعلام خبر وقوع جنایت به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.

همزمان با شناسایی جسد مقتول که دقیقا در مقابل مغازه اش به قتل رسیده بود ، کارآگاهان در تحقیقات از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که در ساعت 12 روز 14 خردادماه، جوانی حدودا 30 ساله به نام بهروز . ف پس از ضرب وشتم شدید مقتول ومجروح کردن وی از ناحیه سر تلاش داشته تا با مواد اشتعال زا اقدام به آتش زدن مغازه مقتول کند که با حضور همسایگان و کسبه موفق به این کار نشده و از محل متواری شده است.

همزمان با شناسایی بهروز . ف به عنوان فردی که با مقتول دارای سابقه اختلاف و درگیری شدید بوده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته مغازه ساندویچ فروشی و چند واحد تجاری در همجواری محل کشف جسد موفق به شناسایی تصویر بهروز . ف به عنوان عامل جنایت شدند که در 30 دقیقه بامداد 28 خردادماه و همزمان با خروج مقتول از مغازه ساندویچ فروشی به وی حمله ور شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است .

متهم پس از دستگیری در خیابان دماوند و در حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125، در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت بود اما پس از مشاهده شواهد و دلایل غیر قابل انکار به ویژه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد اما تا زمان انتشار خبر در خصوص انگیزه خود سکوت اختیار کرده است .

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی، سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین