|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۱۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
اخیراً نتانیابو گفته بود از هر ۵۰ سپاهی، یکی جاسوس ماست ولی حالا معلوم شده که از هر ۵ وزیر اسرائیل، یکی جاسوس ایران است! از سرقت کیف حاوی اطلاعات فوق‌محرمانه ارتش اسرائیل از کیف فرمانده کماندوهای اسراییلی هم فعلا حرفی نزنیم بهتر است! چطوری نتانیابو؟! :))))
 وزیر اسبق انرژی اسرائیل به جرم جاسوسی برای ایران بازداشت شد. کاربران فضای مجازی واکنش‌های جالبی به این خبر داشتند.

 روز گذشته رسانه‌ها به نقل از جروزالم پست از بازداشت «گونن سگو»، وزیر سابق و عضو سابق پارلمان اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران توسط پلیس رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) خبر دادند.



به گزارش هاآرتص، اتهامات وارده به این وزیر اسبق اسرائیلی عبارتند از انتقال اطلاعات به منابع ایرانی در مورد بخش انرژی رژیم صهیونیستی، مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های اسرائیل، و همچنین هویت مقامات شاغل در سازمان های امنیتی و سیاسی رژیم اسرائیل.

بازتاب این خبر در شبکه‌های اجتماعی، واکنش های زیادی را به همراه داشت که در ادامه به آن اشاره می شود.

تعدادی از کاربران با هشتگ #FreeGonenSegev واکنش‌های جالبی نشان داده‌اند که اشاره به برخی از کاربران ضدانقلاب و براندازان در فضای مجازی دارد که هرگاه قوه قضاییه جنایت‌کاران، جاسوسان و... را دستگیر می‌کند با هشتگ Free خواهان آزادی او می‌شوند.

یکی از کاربران نوشته است:‌ اخیراً نتانیابو گفته بود از هر ۵۰ سپاهی، یکی جاسوس ماست ولی حالا معلوم شده که از هر ۵ وزیر اسرائیل، یکی جاسوس ایران است! از سرقت کیف حاوی اطلاعات فوق‌محرمانه ارتش اسرائیل از کیف فرمانده کماندوهای اسراییلی هم فعلا حرفی نزنیم بهتر است! چطوری نتانیابو؟! :))))

کاربری با نام «زکی پدیا» نیز نوشت: اسرائیل باید یا اسناد و مدارک جاسوسی گونن سگو رو ارائه کنه یا سریعا با عذرخواهی آزادش کنه. ما خواستار آزادی زندانیان بی‌گناه اسرائیلی هستیم.

حسین دلیریان با اشاره به دو خبر این روزها درباره رژیم صهیونیستی نوشته است: 1- یکی از وزرای سابق دولت اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شد (جروزالم پست) 2- کیف حامل اسناد محرمانه ارتش از خودرو «آوی بولت» فرمانده تیپ کماندوهای اسرائیل به سرقت رفت. چیطوری صهیونیست؟

کاربر دیگری نیز با اشاره به سخنان نتانیاهو درباره کمک به ایران در حل بحران آب نوشت:

نتانیاهو: درزمینه آب میخواهیم به ایرانیها کمک کنیم.

خبر امروز: وزیر اسبق انرژی اسرائیل جاسوس ایران است.

جلیل محبی نیز با زبانی طنز نوشته است: و چه خوش است سرباز گمنام امام زمان بودن در دل اسرائیل!


میلاد شارعی نیز توییت کرد: وقتی میتونیم وزیر سابق رژیم کودک‌کش رو براحتی در خدمت سیستم اطلاعاتی خودمون در بیاریم حتما شخم زدن تلاویو و حیفا هم برامون کار پیچیده و سختی نخواهد بود! نشون به اون نشون!

مجتبی آراد نیز با کنایه به روش کانال‌های ضدانقلاب در ارائه اخبار جعلی نوشت: طبق نظر کارشناسان امد نیوز تصویر جاسوس دستگیر شده در اسرائیل مربوط به بدل اکشی کومار است نه گونن سگو وزیر سابق اسراییل!



«سید رضی» از دیگر کاربرانی بود که به این خبر واکنش نشان داده و نوشته است:‌ رسانه‌های صهیونیستی از بازداشت گونن سگو وزیر سابق اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران خبر می‌دهند! این یعنی اگر لازم باشد، از این هم جلوتر می‌آییم!

کاربر دیگر نحوه پوشش اخبار دستگیری جاسوس در اسرائیل و ایران توسط یورونیوز، بی‌بی‌سی و رادیوفردا را بررسی کرده است.



کاربری با نام «پریچهر» هم با زبان طنز و به تقلید از بعضی مخالفان نظام نوشته است: به امید روزی که در اسرائیل هیچ زندانی سیاسی نداشته باشیم و هیچ پدری بجای آغوش فرزندش در بندهای زندان نباشد. جاسوس ما را آزاد کنید، انسانیت را آزاد کنید...

یکی دیگر از کاربران نیز نوشت:‌ والا با اون اطلاعات دقیقی که ما از مراکز نظامی اسرائیل توی جولان داشتیم، فکر کنم خود نتانیاهو هم جاسوس ما باشه!

حمید طهرانی هم به محمودصادقی نماینده مجلس اشاره کرده است و نوشت: یعنی اگه محمود صادقی روش میشد، در مورد وزیر اسبق اسرائیل که جاسوس دراومده نطق میکرد و از اسرائیل دفاع میکرد!

حسین کازرونی نیز نوشت: از ملت دلاور ایران به مجاهد بزرگ آقای سگو! مجاهدت شما در همراهی با مظلومان جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین را هرگز فراموش نخواهیم کرد. با سپاس و درود [

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین