|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
انتخاب این سفر بسیار مناسب است، چون هم نیازی به ویزا ندارد و هم بسیار به ایران نزدیک است و با یکی از پرواز‌های قشم ایر و زاگرس به اینجا می رسید. در تفلیس به بوستان رایک بروید و حالتان را تازه کنید، این بوستان تازه تاسیس است و بسیاری از خانواده‌های گرجی هم به آنجا می‌آیند. در این پارک پل زیبای شیشه ای صلح را می‌بینید که یکی از نمادهای سازه مدرن در این شهر به شمار می‌رود.
 برای انتخاب مقصدی برای گردش، آن هم در تعطیلات تابستان و همراه خانواده، معمولا مقاصدی انتخاب می‌شود که هم ساحلی باشند و هم مکان‌های دیدنی و جالبی برای دیدن داشته باشند. سفر به تایلند و گرجستان دو انتخابی است که برای سفر در تابستان پیش روی شماست.



ملاقات کارتلیس با تور گرجستان

در  تور گرجستان، با ورود به تفلیس، بر بلندای شهر مجسمه با شکوه کارتلیس را می‌بینید که با لباس محلی، یک کاسه و شمشیر در دست دارد. شمشیر برای دشمنان گرجستان و کاسه برای پذیرایی از مهمانان این سرزمین است. این کشور زیبا به علت موقعیت جغرافیایی خوبش، دارای مناطق زیبای طبیعی است. از جنگل‌های زیبا گرفته تا سواحل دریای سیاه، در همه شهر‌ها دیدنی‌هایش شما را مجذوب می‌کند.

انتخاب این سفر بسیار مناسب است، چون هم نیازی به ویزا ندارد و هم بسیار به ایران نزدیک است و با یکی از پرواز‌های قشم ایر و زاگرس به اینجا می رسید. در تفلیس به بوستان رایک بروید و حالتان را تازه کنید، این بوستان تازه تاسیس است و بسیاری از خانواده‌های گرجی هم به آنجا می‌آیند. در این پارک پل زیبای شیشه ای صلح را می‌بینید که یکی از نمادهای سازه مدرن در این شهر به شمار می‌رود.

 در خیابان روستاولی بسیاری از مکان‌های هیجان‌انگیز می‌بینید. از موزه‌ها و ساختمان‌های قدیمی‌ گرفته تا کافه‌هایی همچون دایو و ریفر و برخی دیگر که معمولا موسیقی زنده اجرا می‌کنند.

در تفلیس و حتی باتومی، بهتر است هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید. استانداردهای هتل‌داری در گرجستان متفاوت است، برای آسودگی خیال بیشتر از موقعیت و خدمات هتل، بهتر است این انتخاب‌ها را داشته باشید. به وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان سری بزنید و به لیست هتل‌ها نگاهی بیاندازید. لازم به ذکر است که تمامی هتل‌های تور گرجستان در هر دو مقصد دارای صبحانه رایگان هستند تا هر روزتان را در سفر با انرژی و شاداب و خوش‌مزه شروع کنید. با کارشناسان آژانس  " مقتدر سیر" تابان تماس بگیرید و برای خرید بهترین و مناسب‌ترین تور تابستانی خود اقدام کنید و در این روز‌های گرم تابستان تنی به آب بزنید.

سرزمینی اسرار آمیز در شرق دور با تور تایلند

بانکوک در تایلند، یکی از اصلی‌ترین ‌شهر‌های دیدنی است. این شهر با باغ‌وحش‌های جذاب و پارک آبی هیجان‌انگیز برای بچه‌ها بسیار دوست داشتنی است. در این شهر حتما به دیدن معبد‌های عجیب با آن معماری‌های باشکوه بروید. گرند پلاس و وات پراکائو در قسمت قدیمی شهر، از بارز‌ترین معابد باشکوه بانکوک هستند که باعث می‌شوند دید جدیدی به فرهنگ مردم تای پیدا کنید.



در تایلند هتل‌ها بسیار ارزان است و کیفیت هتل‌ها بسیار قابل قبول است. در بانکوک می‌توانید هتل سه ستاره هم رزرو کنید اما در تور‌های ترکیبی یا در سفر به پاتایا و پوکت حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید. صنعت هتلداری در این مقاصد بسیار پیشرفت کرده و هتل‌های لوکس زیبایی با بهترین خدمات برای آرامش شما ارائه می‌شود. هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان را بر روی وب‌سایت آژانس بررسی کنید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند اما به محل و امکانات آنان توجه کنید و هر آنچه دوست داشتید انتخاب کنید.  برای خرید از برند‌های مختلف، به mbk  حتما سری بزنید. اینجا با بیش از ۲ هزار مغازه و رستوران دارد که همه جور کالایی در آن یافت می‌شود. به خیابان خاسوان بروید که حدود دویست سال قدمت دارد. اینجا جذاب‌ترین غذاهای خیابانی را می‌خورید و اگر خوب بچرخید، وسایل خیلی ارزانی می‌یابید. با پرواز عمان ایر و ماهان می‌توانید به این سفر بروید البته پرواز ماهان راحت‌تر بوده و بدون توقف شما را به مقصد می‌رساند. تمام تور‌ها دارای ترنسفر رایگان از فرودگاه به هتل است و با خیال آسوده با عزیزانتان به این سفر بروید. درسفرتان هم می‌توانید تور ترکیبی را انتخاب کنید و هم فقط برای گذراندن تعطیلاتی آرام و دلچسب به پاتایا یا پوکت سفر کنید. در همین روز‌های ابتدایی تابستان در ساحل بر روی ماسه‌های سفید قدم بزنید و آفتاب بگیرید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید که برای گرفتن ویزای تایلند اقدام کنید. تمامی تور‌ها دارای لیدر فارسی زبان و انواع بن‌های تخفیف تفریحی در تایلند هستند. روز‌های هیجان انگیزی با خرید " تور تایلند" در انتظار شماست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین