|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دولت مخالف تفکیک جنسیتی در دانشگاه هاست، گفت: توجه به سیاست های دولت درباره حضور و حقوق برابر افراد، نشان می دهد که میانه ای با این نوع سیاست(تفکیک جنسیتی) ندارد.
«شهیندخت مولاوردی» روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اهالی مطبوعات، به جایگاه رفیع این قشر از جامعه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اشاره کرد.

وی افزود: خبرنگاران به انعکاس اخبار و بیان مشکلات پرداخته و نقش واسطه را میان مردم با دولت و مردم با نظام را ایفا می کنند.

معاون رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد اصحاب رسانه با جریان آزاد اطلاعات بتوانند مسوولیت های خود را در تحقق آرمان ها و اهداف نظام بخصوص سند چشم انداز 20 ساله نظام و تحقق جامعه ای بدور از تبعیض و خشونت انجام داده و در این راه گام های موثری را بردارند.

مولاوردی رسالت خبرنگاران را شفاف سازی و حقیقت گویی عنوان و اضافه کرد: این رسالت می تواند در مهار مشکلات و آسیب های اجتماعی و مفاسد اداری و اقتصادی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران از جمله درآمدی، عدم برخورداری از بیمه و امنیت شغلی و تبعیض های جنسیتی، وعده داد تا جاییکه می تواند، به عنوان عضوی از دولت در جهت رفع آنها تلاش کند.

مولاوردی گفت: متاسفانه پست ها و مناصب کلیدی و تصمیم گیر در اختیار خبرنگاران زن نیست و بالاترین پست دبیری سرویس است در حالیکه این پست متناسب با شایستگی های این افراد فرهیخته نیست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین