|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۱۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
رئیس ستد تبلیغاتی ترامپ که اتهامات مالی متعددی به وی وارد شده، به دلیل اتهام سنگین تطمیع شهود پرونده دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا، راهی زندان شد.
 «پاول مانفورت» مدیر ستاد تبلیغاتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶، به اتهام رشوه دادن به شاهدان پرونده دخالت روسیه در انتخابات مزبور، راهی زندان شد.

آنطور که خبرگزاری فرانسه گزارش داده، مانفورت باید چند روز دیگر به اتهامات دیگری که در ارتباط با پولشویی و فرار مالیاتی به وی وارد شده، در برابر قاضی بایستد.

قاضی این پرونده، با وجود درخواست وکلای مانفورت برای ایجاد امکان تودیع وثیقه برای آزاد ماندن موکلشان تا زمان برگزاری جلسه دادگاه، رأی به زندانی شدن این چهره نزدیک به ترامپ داده و علت این کار هم، ایراد اتهامات جدید در خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اعلام شده است.

مانفورت متهم به تطمیع شهود این پرونده جنجالی است.

مخالفان سیاسی ترامپ و به خصوص دموکرات‌ها می‌گویند که روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، با به راه انداختن کمپین‌های تبلیغاتی، تخریب چهره «هیلاری کلینتون» رقیب ترامپ و حتی هک کردن اطلاعات ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها، به پیروزی ترامپ کمک کرده‌اند. بحث ارتباط مستقیم روس‌ها با پسر و داماد ترامپ هم مطرح است.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون بارها این اتهامات را رد کرده و آنها را بی‌اساس خوانده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین