|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
بعد از آنکه کمپانی نایکی اعلام کرد به دلیل از سرگیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران حاضر نیست تولیداتش را در اختیار بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار بدهد، کارلوس کی‌روش مواضع بسیار تندی علیه این برند اتخاذ کرد.
بعد از آنکه کمپانی نایکی اعلام کرد به دلیل از سرگیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران حاضر نیست تولیداتش را در اختیار بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار بدهد، کارلوس کی‌روش مواضع بسیار تندی علیه این برند اتخاذ کرد.

سرمربی تیم ملی در چند نوبت از خجالت نایکی در آمده و دیروز هم بار دیگر در مصاحبه‌اش اعلام کرده نایکی به طور رسمی باید از تیم ملی ایران عذرخواهی کند. به طور کلی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های کی‌روش در تقابل با منتقدان، مخالفان یا دشمنان خودش و تیم ملی، دعوت آنها به عذرخواهی است.

- پس از آنکه مهدی رحمتی به دلیل خداحافظی موقت از تیم ملی مورد غضب کی‌روش قرار گرفت، این مربی از او خواست با نگارش و انتشار یک نامه به طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کند تا شاید روزنه‌های بازگشتش به تیم ملی دوباره باز شود، اما رحمتی این کار را نکرد و در نتیجه هرگز به تیم ملی برنگشت. گفته می‌شود کی‌روش برای این نامه یک متن پیشنهادی هم داشته که در اختیار رحمتی و عقیلی قرار داده، اما این متن آنقدر «غلیظ» بوده که آنها تصمیم گرفته‌اند امضایش نکنند!

- چوی، سرمربی اسبق کره‌جنوبی پیش از بازی ایران و کره در هفته پایانی رقابتهای مقدماتی جام‌جهانی 2014برزیل مدعی شده بود ایران را دوست ندارد و ترجیح می‌‎دهد ازبکستان به جای این تیم به جام‌جهانی صعود کند. کی‌روش از این اظهارنظر عجیب چوی، ابزاری برای تحریک بازیکنان تیم ملی ساخت و نهایتا ما با پیروزی در آن بازی به جام‌جهانی رسیدیم. کی‌روش قبل و بعد از آن بازی به دفعات از چوی خواست به خاطر حرفی که زده از مردم ایران عذرخواهی کند، اما این اتفاق رخ نداد.

- دو سال پیش در اوج درگیری‌های کی‌روش با برانکو که به دیپورت شش ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی امارات منجر شد، سرمربی تیم ملی بیانیه‌ای علیه سرمربی پرسپولیس منتشر کرد و در آن نوشت: «آقای برانکو! شما نمی‌توانی از زیر بار عذرخواهی کردن از تیم ملی، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی هواداران تیم خودت پرسپولیس شانه خالی کنی!»

- در جریان سلسله مشاجرات اخیر علی کریمی با فدراسیون فوتبال که دامنه آن به کارلوس کی‌روش هم کشیده شد، مرد پرتغالی چند بار خطاب به جادوگر پیغام داد که: «تو به خاطر رفتارت باید از مردم ایران و هواداران تیم ملی عذرخواهی کنی»، اما روشن بود که کریمی چنین کاری انجام نخواهد داد.

منبع : بانک ورزش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین