کد خبر: ۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
معاون بحران وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هواپیمای سقوط کرده 48 مسافر داشته که طبق اعلام گروه‌های امداد و نجات، حدود هشت تا 9 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

احمد مجیدی تصریح کرد: با توجه به تازگی وقوع زمان حادثه هنوز تعداد دقیق تلفات مشخص نیست اما از 48 سرنشین کل هواپیما، تعدادی به عنوان مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این 48 نفر 34 نفر بزرگسال، سه کودک زیر 12 سال و سه کودک زیر دو سال بوده‌اند. همچنین دو خلبان، دو مهماندار، دو کارشناس فنی و دو محافظ نیز در این پرواز حضور داشته‌اند.

معاون بحران وزیر راه و شهرسازی درباره‌ علت سقوط این هواپیما اظهار کرد: 11 کارگروه بررسی از سوی سازمان‌های ذیربط در محل حادثه مستقر شده‌ و در حال پیگیری و ارزیابی دلایل سقوط هواپیما هستند.

مجیدی افزود: در حال حاضر رییس سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر مسئولان ذیربط وارد محل سقوط هواپیما شده و با بررسی شرایط وقوع حادثه و جعبه سیاه هواپیما علت اصلی سقوط مشخص خواهد شد.

یک فروند هواپیمای مسافری متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان (هسا) که از تهران عازم طبس بود دچار سانحه شد و در اطراف تهران - حوالی ورزشگاه آزادی - سقوط کرد.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری این هواپیما که از نوع ایران 140 بوده در منطقه مسکونی، امنیتی و نظامی سقوط نکرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین