|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۲۱۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسکو نشستی را برگزار و طی آن پاداش تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا را تصویب کرد.
 هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسکو نشستی را برگزار و طی آن پاداش تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا را تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، این روزها همه سران فوتبال جهان در مسکو جمع شده‌اند و این فرصتی شده تا کنفدراسیون‌های قاره‌های مختلف نشست‌های هماهنگی و هیات رییسه‌ای خود را در مسکو برگزار کنند. هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز طی روزهای گذشته نشستی را در مسکو پایتخت روسیه برگزار کرد و طی آن برخی از مقررات مالی و اجرایی را از تصویب گذراند.

در نشست هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که علی کفاشیان به عنوان نماینده فوتبال ایران حضور داشت و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال غایب این جلسه بود، مباحث مالی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و پاداش‌های پیشنهادی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و قهرمان این بازی‌ها از تصویب گذشت.

بر اساس مصوبه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد که به هر یک از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کمک نقدی شود. علاوه بر آن پیشنهاد اخیر AFC برای اعطای پاداش میلیون دلاری به تیم‌های قهرمان نیز به تصویب رسید. بر این اساس تیم قهرمان جام ملت‌ها ۵ میلیون دلار، تیم نایب قهرمان ۳ میلیون دلار و تیم سوم یک میلیون دلار پاداش خواهند گرفت. همچنین مباحثی درباره اسپانسر AFC مطرح شد که در نهایت نیز اعضای هیات رییسه با پیشنهاد ارائه شده و اسپانسری شرکت مورد نظر AFC موافقت کردند.

بر اساس برآوردهای مالی ارائه شده، هزینه AFC در چهار سال آینده بالغ بر ۳ میلیارد دلار برآورد شد که این مبلغ به تصویب اعضا رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین