|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
از بیش از 140 هزار دانش آموزی که مورد مطالعه قرار گرفته اند قریب به 75 درصد آنها سابقه روابط جنسی با جنس مخالف داشته اند.
نشریه ای گزارش اخیر مرکز پژوهش  های مجلس شورای اسلامی درباره آمار مربوط به شیوع روابط جنسی نامشروع میان جوانان را بازتاب داده ونوشته است این نخستین آمار رسمی – حکومتی ایران و تایید میزان بالای روابط جنسی در بین جوانان ایرانی است.

این نشریه می نویسد : این آمار نگرانی مقامات ایران را باعث شده و مرکز پژوهش های مجلس در گزارش 82 صفحه ای خود نوشته است که یکی از راه های مقابله با شیوع روابط جنسی نامشروع در بین جوانان مساله ترویج فرهنگ صیغه است.

این نشریه می نویسد راهکار پیشنهادی این گزارش برای مقابله با موج شدید روابط جنسی نامشروع و خارج از چارچوب خانواده در ایران ، "صیغه " است.

این نشریه به نقل از گزارش مرکز پژوهش های مجلس می نویسد: بر اساس این گزارش بیش از 80 درصد از دختران مجرد ازدواج نکرده "دوست پسر" دارند و از بیش از 140 هزار دانش آموزی که مورد مطالعه قرار گرفته اند قریب به 75 درصد آنها سابقه روابط جنسی با جنس مخالف داشته اند.

همچنین بر اساس این گزارش بر اساس تحقیقی که در سال 1386-87 از میان بیش از 140 هزار دانش آموز مقطع متوسطه به عمل آمده بیش از 17 درصد آنها اعلام کرده اند که همجنس گرا هستند.

این نشریه می نویسد : برای برخی از ایرانیان که مذهبی نیستند این گزارش و آمارها تنها اعتراف به وجود یک واقعیت در جامعه و اعتراف به وجود مساله ای است که پیشتر از سوی دولتمردان همواره کتمان شده است.

این نشریه می نویسد: رسانه ها در ایران همواره درباره گزارش های مربوط به مسایل جنسی با احتیاط عمل می کنند و از انتشار گزارش های غیر رسمی و تایید نشده خودداری می کنند.
منبع:نشریه اکونومیست

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
0
روحاني مچكريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین