|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
هاشمی همچنین در نخستین ساعات بامداد امروز از بخش‌های دیالیز، اورژانس و بخش ICU بیمارستان شهدای گمنام در جنوب تهران بازدید کرد.
وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه خود در ماه مبارک رمضان از مراکز درمانی پایتخت از سه بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شامل بیمارستان‌های لقمان حکیم، مهدیه و شهدای گمنام تهران بازدید کرد.

 دکتر حسن هاشمی از پروژه‌های عمرانی بیمارستان لقمان حکیم شامل کلینیک ویژه و بخش‌های بستری، طرح توسعه اورژانس همچنین محل ساخت بیمارستان جدید لقمان بازدید کرد. پروژه ساخت کلینیک ویژه و بخش‌های بستری بیمارستان لقمان حکیم در زمینی به مساحت ۷۷۸ متر مربع و زیربنای ۸۲۷۲ متر مربع در ۱۰ طبقه در حال ساخت است و در حال حاضر ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. طرح توسعه اورژانس این بیمارستان نیز در زمینی با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع در ۵ طبقه در حال انجام است که شامل ۱۷ تخت جدید اورژانس و ۳۴ تخت مراقبت‌های ویژه (ICU) می‌شود.

وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان مهدیه واقع در منطقه شوش، از بخش‌های اورژانس، نوزادان، اتاق عمل سرپایی، اورژانس زنان، مراقبت‌های ویژه نوزادان NICU، ۵، اتاق عمل جنرال، واحدهای اختصاصی زایمان (LDR)، کلینیک در حال ساخت و محل ساخت بیمارستان جدید مهدیه بازدید کرد. یکی از ویژگی های بیمارستان مهدیه وجود ۴۵ تخت بیمارستانی در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و ۱۵ تخت در بخش نوزادان است و سالانه حدود ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ زایمان در این بیمارستان انجام می‌شود همچنین بیمارستان مهدیه دارای ۱۲ واحد اختصاصی زایمان یا LDR است.

در منطقه شوش تهران، ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و ۸۰ هزار نفر اتباع خارجی زندگی می‌کنند و وزیر بهداشت دستوراتی را در جهت توسعه و بهسازی اورژانس و تسریع در تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان مهدیه صادر کرد.

هاشمی همچنین در نخستین ساعات بامداد امروز از بخش‌های دیالیز، اورژانس و بخش ICU بیمارستان شهدای گمنام در جنوب تهران بازدید کرد.

در پایان بازدید از بیمارستان شهدای گمنام، جلسه ای با حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیران این بیمارستان برگزار و مهمترین مشکلات آن بررسی شد.

به گزارش وبدا، هفته آینده، نشستی با حضور وزیر بهداشت، معاونان وزارت بهداشت، رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و روسای شش بیمارستان لقمان حکیم، شهدای گمنام، مهدیه، امام حسین(ع)، شهدای تجریش و شهید مدرس تهران به منظور رفع مشکلات این بیمارستان‌ها برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین