|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
سنگاپور اعلام کرد که برگزاری این اجلاس 20 میلیون دلار هزینه داشته و بیشترین چالش این کشور برقراری امنیت شرکت کنندگان تا پایان نشست دوجانبه بوده است.
اتحادیه اروپا روز سه شنبه از دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی استقبال کرد و آن را به فال نیک گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، اعلام کرد:'این دیدار در حقیقیت مرحله ای ضروری در جهت عاری سازی شبه جزیزه کره از سلاح های هسته ای است.'

در ادامه این بیانیه آمده است: 'هدف نهایی جامعه جهانی و در راس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد، عاری سازی کامل شبه جزیزه کره از سلاح های هسته ای است و این دیدار گامی بلند در این جهت می باشد.'

به گزارش ایرنا، این در حالی است که 'فلورانس پارلی' وزیر ارتش فرانسه روز گذشته (دوشنبه) گفته بود که تصور نمی کند تنش میان آمریکا و کره شمالی بتواند به این راحتی حل و فصل شود. به همین علت فرانسه ترجیح می دهد در این باره محتاطانه رفتار کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی امروز در هتل کاپلا جزیره سنتوزا سنگاپور دیدار کردند و پس از آن توافقنامه ای را امضا کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از امضای توافق با رهبر کره شمالی اعلام کرد: روند غیر هسته ای شدن کره به سرعت آغاز خواهد شد و متن توافق در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

رهبران آمریکا و کره شمالی به عنوان دو دشمن از جنگ کره 53-1950، تاکنون با یکدیگر دیدار نداشته اند.

سنگاپور اعلام کرد که برگزاری این اجلاس 20 میلیون دلار هزینه داشته و بیشترین چالش این کشور برقراری امنیت شرکت کنندگان تا پایان نشست دوجانبه بوده است.

بیش از 5 هزار نیروی پلیس در قالب گروههای مختلف دفاع شهری و واکنش اضطراری به همراه گروههای ویژه محافظان آمریکایی و کره شمالی مسئولیت برقراری امنیت این نشست را برعهده دارند و از این رو این شهر اکنون کاملا شکل نظامی به خود گرفته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین