|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۱۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
جعفری با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در محل و ایمن‌سازی محل خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آب، برق و گاز این شرکت‌ها گفتیم که آب و برق و گاز را قطع کنند تا عملیات به‌درستی انجام گیرد.
بخشی از کارگاه مترو قم در محدوده میدان مطهری بر اثر انفجار فروریخت که این حادثه تعدادی مصدوم داشته است.

صبح امروز سه‌شنبه بر اثر انفجار و ریزش آوار در محدوده کارگاه مترو قم در منطقه میدان مطهری، به چند ساختمان خسارت وارد شد.

علت این حادثه که ظاهرا با تعدادی مجروح همراه بوده هنوز مشخص نیست.

توضیحات آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به انفجار گاز که صبح امروز در ضلع شمالی میدان مطهری اتفاق افتاده است، گفت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

عباس جعفری در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به انفجار گاز که صبح امروز در ضلع شمالی میدان مطهری اتفاق افتاده است، اظهار داشت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه حادثه به دلیل حفاری مترو اتفاق نیفتاده است، افزود: این حادثه در ساعت کم رفت‌وآمد و خلوت اتفاق افتاده و ساعتی بوده که کسی در محل نبوده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم، این اتفاق در ساعت 7 صبح رخ‌داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: چند باب مغازه آسیب جدی دیده و میزان خسارات وارده شدید بوده است.

جعفری با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در محل و ایمن‌سازی محل خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آب، برق و گاز این شرکت‌ها گفتیم که آب و برق و گاز را قطع کنند تا عملیات به‌درستی انجام گیرد.

انفجار امنیتی یا تروریستی نبود

کانال تخصصی اخبار امنیتی دفاعی به نقل از مقام بلندپایه امنیتی در اداره اطلاعات استان قم نوشت: انفجار که ساعاتی قبل در قم رخ داد به هیچ وجه امنیتی یا تروریستی نبوده است و از مردم شریف ایران به خصوص شهروندان شهر مقدس قم خواستند که به شایعاتی که در فضای مجازی توسط ضدانقلاب منتشر می شود توجه نکنند.

قابل ذکر است که صبح امروز ضلع شمالی میدان مطهری انفجاری رخ داد که باعث ریزش چندین مغازه در اطراف آن شده اسشتش. در دقایق اولیه حادثه نیروهای امدادی و نیروی انتظامی حضور پیدا کردند و احتمال انفجار لوله گاز وجود دارد و به زودی گزارش کارشناسی توسط آتش نشانی اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین