|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
ورزشکاران رشته‌هایی همچون کشتی درآمد خاصی ندارند و فقط مبالغ کمی که در لیگ برای کشتی گیران به‌دست می‌آید و همین پاداش‌های قهرمانی است که می‌تواند کمک حال کشتی‌گیران باشد. امیدوارم موانع این کار هرچه زودتر برطرف و جوایز قهرمانان و مربیان کشتی پرداخت شود.
فرنگی‌کار تیم ملی و دارنده مدال برنز جهان گفت: هنوز پاداش مدال‌های خود در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مربوط به مراسم تجلیل رییس‌جمهور را دریافت نکرده‌ایم.

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: متأسفانه با وجودی که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان مبلغ مربوطه به جوایز قهرمانان سال ۹۵ و ۹۶ را به حساب فدراسیون‌های ورزشی ریخته است اما هنوز جوایز خود را دریافت نکرده‌ایم و فدراسیون به‌صورت کامل جوایز مربوط به قهرمانان را دریافت نکرده است.

فرنگی‌کار تیم ملی افزود: توقع داشتیم که پس از ۲ سال جوایز خود را از وزارت ورزش دریافت کنیم اما مسوولان هنوز جوایز ما را پرداخت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران رشته‌هایی همچون کشتی درآمد خاصی ندارند و فقط مبالغ کمی که در لیگ برای کشتی گیران به‌دست می‌آید و همین پاداش‌های قهرمانی است که می‌تواند کمک حال کشتی‌گیران باشد. امیدوارم موانع این کار هرچه زودتر برطرف و جوایز قهرمانان و مربیان کشتی پرداخت شود.

گرایی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال این موضوع دغدغه تمامی قهرمانان کشتی است و کشتی‌گیرانی که خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان در چند ماه اخیر آماده می‌کنند، نباید با مشکلاتی این چنینی دست به گریبان باشند و آرامش خود را از دست بدهند. این که چرا این مشکلات تنها برای کشتی و کشتی‌گیران پیش می‌آید و برخی رشته‌های تیمی سریعا جوایز خود را دریافت می‌کنند برای ما جای سوال دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین