|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۱۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه، گل گهر، فولاد خوزستان و ارتباطات سیار با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث افت ۶۸ واحدی این متغیر شدند. شاخص کل امروز در رقم ۶۸ هزار و ۸۴۷ واحد به کار خود پایان داد.
در بازار امروز گروه های فلزات اساسی، محصولات فلزی و شیمیایی با بیشترین حجم و ارزش معاملات درصدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

خودنمایی تقاضای سهام در بورس تهرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سنا؛­ در معاملات روز دوشنبه بورس،­ بیش از یک میلیارد و ۶۰ میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی دست به دست شد که ارزش این مبادلات بالغ بر دو هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال بود و در ۶۳ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.

امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه، گل گهر، فولاد خوزستان و ارتباطات سیار با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث افت ۶۸ واحدی این متغیر شدند. شاخص کل امروز در رقم ۶۸ هزار و ۸۴۷ واحد به کار خود پایان داد.

شرکت تازه وارد پرداخت الکترونیک سامان امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کرد. شاخص بازار اول نیز امروز ۸۲ واحد افت کرد اما شاخص بازار دوم ۳۶ واحد افزایش یافت.

شاخص هم وزن در جریان معاملات روز دوشنبه با ۱۱ واحد افزایش ، سبز پوش بود.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نماد شرکت های قند اصفهان، پرداخت الکترونیک سامان، پارس الکتریک، پارس مینو، مارگارین، کاشی پارس و کشت و صنعت پیاذر بود.
این در حالی بود که در سوی دیگر بازار آلومینیوم ایران، محورسازان ایران خودرو، معادن منگنز ایران، ملی سرب و روی ایران، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، سیمان داراب و سیمان ارومیه با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید سهام پرداخت الکترونیک سامان، اوراق صکوک مخابرات، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، اوراق صکوک فولاد کاوه کیش و سهام ماشین سازی اراک بیشترین تقاضا را ثبت کردند. به این ترتیب ۵۲ میلیون حجم تقاضای هفت نماد برتر بورسی امروز بود.

اما در سوی دیگر بازار اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت رایان سایپا، اوراق مشارکت شهرداری تهران، سهام آلومینیوم ایران، اوراق صکوک سایپا و سرمایه گذاری امید با بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند. صف فروش این نمادها با بیش از ۲۰ میلیون حجم ثبت شد که غلبه تقاضا بر عرضه را در بازار امروز نشان داد.

در پایان معاملات امروز ماشین سازی اراک با معامله ۲۵۷ میلیون سهمی به ارزش ۲۱۱ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین