|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
علیخانی در خصوص پیشنهاد حضور آیت‌الله هاشمی در جلسات سران قوا عنوان کرد: چنین دیدگاه‌هایی که از روی خیرخواهی است قطعا به رفع مشکلات کشور و ایجاد وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم کمک می‌کند و مردم زمانی که ببینند بزرگان کشور با یکدیگر همدل هستند و کنار هم قرار گرفته‌اند، قطعا بیش از پیش امیدوار خواهند شد.
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اظهارات وزیر اطلاعات قطعا به مردم امید می‌دهد کسانی که با تندروی سعی در برخورد با این اظهارات دارند چیزی جز ناامیدی برای مردم نمی‌خواهند. من امیدوارم همه افرادی که دست اندرکار برقراری امنیت جامعه هستند اظهاراتشان همینگونه باشد و بتوانند امید بخش جامعه بوده و با اظهارات خود اتفاقات تلخ گذشته را جبران کنند.


قدرت‌الله علیخانی در خصوص پیشنهاد آیت‌الله مظاهری به رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت حضور آیت‌الله هاشمی در جلسات سران قوا عنوان کرد: آیت‌الله مظاهری از استوانه‌های علمی کشور و رئیس حوزه علمیه اصفهان است و قطعا این پیشنهاد را از باب دلسوزی برای کشور مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مظاهری هیچگاه فرد سیاسی نبوده است، گفت: قطعا این اظهارنظر ایشان در قالب یک پیشنهاد دلسوزانه برای کشور بوده است و این برعهده سران سه قوه است که در این خصوص تصمیم اصلی را بگیرند البته در این مدت عده‌ای این پیشنهاد را مثبت و به صلاح کشور تلقی کرده‌اند.

مشاور آیت‌الله هاشمی همچنین یادآور شد: چنین دیدگاه‌هایی که از روی خیرخواهی است قطعا به رفع مشکلات کشور و ایجاد وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم کمک می‌کند و مردم زمانی که ببینند بزرگان کشور با یکدیگر همدل هستند و کنار هم قرار گرفته‌اند، قطعا بیش از پیش امیدوار خواهند شد.

علیخانی با اشاره به اینکه قطعا مخالفینی همواره درکشور وجود دارند که با خرسندی از چنین پیشنهادی استقبال نمی‌کنند گفت: این عده می‌خواهند که همیشه تندروی در کشور حاکم باشد. درحالی که نباید فراموش کرد این پیشنهاد از سوی شخص آیت‌الله هاشمی مطرح نشده است که بخواهد بهانه‌ای برای تخریب وی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدامات برخی افراطیون نسبت به عملکرد دولت یازدهم عنوان کرد: طبیعی است وقتی دولت بیش از الآن مشغول به کارهای اساسی کشور شد قطعا این تندروی‌ها به انزوا کشیده می‌شود ضمن اینکه مردم نیز افراطیون را‌‌ رها کرده‌اند و به آن‌ها توجهی ندارند.

علیخانی با تأکید بر اینکه همواره ما باید به مردم امید بدهیم، گفت: به محض استقرار دولت یازدهم کشور حالت آرامش به خود گرفته ضمن اینکه نسبت به گزارش‌های برخی از وزرا که از رسانه ملی منعکس می‌شود نیز واکنش‌های خوبی صورت گرفته است بنابراین به نظر من روند ارائه گزارش به مردم باید ادامه داشته باشد تا مردم درجریان واقعیت‌های کشور قرار گیرند.

وی در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات و واکنش‌ها و انتقادات پس از آن نیز یادآورشد: طبیعی است که این اظهارات به مذاق افراطیون خوش نیاید و همواره با آن مخالفت می‌کنند اما نباید فراموش کرد که وزیر اطلاعات شخصیتی روحانی داشته و در هر سمتی خدمات قابل توجهی ارائه داده است و این اظهارات را تنها برای ایجاد آرامش در جامعه مطرح کرده است که به نظر من اظهارات مفیدی بود. طبیعی است که عده‌ای آن را نمی‌پسندند و نسبت به آن حمله می‌کنند.

وی افزود: اظهارات وزیر اطلاعات قطعا به مردم امید می‌دهد کسانی که با تندروی سعی در برخورد با این اظهارات دارند چیزی جز ناامیدی برای مردم نمی‌خواهند ضمن اینکه این اظهارات در راستای جذب حداکثری که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است بود. من امیدوارم همه افرادی که دست اندرکار برقراری امنیت جامعه هستند اظهاراتشان همینگونه بوده و بتوانند امید بخش جامعه بوده و با اظهارات خود اتفاقات تلخ گذشته را جبران کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین