|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
پیش بینی سازمان هواشناسی برای 3 روز آینده
کد خبر: ۲۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان درساعات بعد ازظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور تصریح کرده است: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته بارش های پراکنده و خفیف در استانهای مازندران و گلستان دور از انتظار نیست و طی 24 ساعت آینده بخش های مرکزی خلیج فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواجی خواهد بود.

همچنین در دو روز آینده بادهای شرقی نسبتا شدید در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان باعث گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد، ضمن اینکه طی سه روز آینده در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد و گرد وخاک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای امروز تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 37 درجه بالای صفر رسید، رطوبت نسبی هوا حدود 8 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی به حدود 29 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 28 تا 40 درجه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا بین 28 تا 40 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

به گفته وی، همچنین بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از این است که کمینه و بیشنیه هوای تهران طی روز دوشنبه این هفته بین 27 تا 40 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین