|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
دیدارهای رده بندی و نهایی روز یکشنبه برگزار می شود و تیم کشورمان تا اینجای کار شانس کسب دو برنز در کاتای تیمی، یک برنز در کومیته وزن ۵۵- کیلوگرم و دو طلا در اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم دارد.
با صعود نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران به دیدار نهایی، روز نخست از پنجمین دوره رقابتهای لیگ جهانی با فروغ کاراته کای کشورمان به پایان رسید.

این دوره از مسابقات امروز جمعه ۱۸ خردادماه با حضور ۶۰۷ کاراته کا از ۴۳ کشور به میزبانی ترکیه در استانبول آغاز شد. در روز نخست مبارزات کومیته انفرادی اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم زنان، ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان برگزار و سه نماینده ایران به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

بعد از صعود امیرمهدیزاده و سیدعلی کریمی به دیدرا نهایی اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم، در رقابتهای وزن ۷۵- کیلوگرم نیز بهمن عسگری به مبارزه نهایی راه پیدا کرد.

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «دایسوکه واتانابه» از ژاپن را ۶ بر ۲ شکست داد و در ادامه برابر « روسلان یسماخانبت» از قزاقستان و «چون سو» از چین تایپه با رای داوران برنده شد. وی در نیمه نهایی هارسپتکی از مجارستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه یافت. عسگری عصر یکشنبه برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده اوکراین می رود.

باربد صداقت قهرمان جوانان جهان، کار خود را در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقاب«الکساندر چربان» از روسیه آغاز کرد و سپس ۴ بر ۲ « نیکاتی پینارباشی» از ترکیه را شکست داد.وی در سومین مبارزه برابر «گابور هارسپتکی» از مجارستان ۵ بر صفر بازنده شد.

ابراهیم حسن بیگر دیگر کاراته کای ایرانی حاضر در این وزن در مبارزه نخست ۶ بر ۴ نتیجه را به «ریوتا ناکامورا» از ژاپن واگذار کرد و با شکست این ژاپنی در مبارزه بعدیف حسن بیگی از جدول مسابقات خارج شد. علی اصغر آسیابری سومین کاراته کای ایران در این وزن در پیکار با «پاول آرتامونوف» از استونی ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد و با شکست این رقیب ، آسیابری هم از دور رقابتها کنار رفت.

دیدارهای رده بندی و نهایی روز یکشنبه برگزار می شود و تیم کشورمان تا اینجای کار شانس کسب دو برنز در کاتای تیمی، یک برنز در کومیته وزن ۵۵- کیلوگرم و دو طلا در اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم دارد.

این دوره از مسابقات فردا شنبه ۱۹ خردادماه در سایر اوزان پیگیری می شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین