|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
بیش از 5 هزار و 300 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای خواهند داد که از این تعداد بیش از 160 نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری های مختلف در این مراسم حضور دارند.
 راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش هم‌زمان در سراسر کشور و با حضور جمع کثیری از راهپیمایان برگزار شد.

 بیش از 5 هزار و 300 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای خواهند داد که از این تعداد بیش از 160 نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری های مختلف در این مراسم حضور دارند.

به گفته رئیس ستاد انتفاضه و قدس ، شعار مراسم امسال، «روز جهانی قدس»، «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی» و «عزم ملت فلسطین برای بازگشت» انتخاب شده است.

«آمریکای فینگیلی، اسرائیل جینگیلی؛ درد بگیرید، بمیرید»
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۷

در راهپیمایی امروز شعار آمریکای فینگیلی و اسرائیل جینگیلی درد بگیرید بمیرید، از سوی راهپیمایان تهرانی سر داده شد.

در بنری که بر روی دیواره‌های دانشگاه تهران نصب است جمله‌ای از امام موسی صدر به این مضمون آورده شده است که "قدس، قبله ما و کانون ارزش‌های ماست."

همچنین جمله‌ای از مقام معظم رهبری نیز بر روی این بنرها چاپ شده است به این مضمون که "روز قدس، تیری است به قلب توطئه فراموشی مساله فلسطین"، "روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است".

در مجموعه پوسترها و بنرهایی که از سوی شهرداری تهران چاپ و در مراسم توزیع شده است شعارهایی از این قبیل آورده شده است: "هر سه روز یک فلسطینی کشته می‌شود"، "هیهات من الذله"، "به زودی در قدس نماز می‌خوانیم"، "قدس پایتخت عربی فلسطین است".

در راهپیمایی امسال عکس نوشته شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعه جنبش اسلامی نیجریه به همراه عکس نوشته‌ای از قدس با این مضمون "فرعون امروز، آمریکا و رژیم صهیونیستی است".

همچنین نمازگزاران و راهپیمانان روز قدس شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن سر دادند.

در حاشیه این مراسم کمیته امداد امام خمینی با قرار دادن صندوق‌هایی در مسیر راهپیمایان کمک‌ها برای زلزله زدگان غرب کشور، همچنین کمک به مردم مظلوم فلسطین، سوریه و یمن جمع‌آوری می‌کند.

همچنین یکی از شعاردهندگان این مراسم شعاری سر می‌داد و از راهپیمایان می‌خواست که این شعار را باصدای بلند فریاد بزنند با این مضمون " آمریکای فینگیلی، اسرائیل جینگیلی، درد بگیرید، کوفت بگیرید، الهی بمیرید".

بر روی عکس نوشته‌ای که عکس یک خانواده فقیر فلسطینی را بر روی خود داشت نوشته بود: "کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور".
جهانگیری: انتقال سفارت آمریکا به قدس احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۲

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد،گفت: مردم فلسطین موفق شده‌اند فریاد مظلومیت خود را در سراسر جهان به صدا در بیاورند.

اسحاق جهانگیری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: امام راحل این روز را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین که 70 سال کشورشان توسط رژیم اشغالگر قدس، اشغال شده و در زیر شدیدترین شکنجه‌ها و رفتارهای ضد انسانی هستند، نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم فلسطین موفق شده‌اند فریاد مظلومیت خود را در سراسر جهان به صدا در بیاورند ادامه داد: امسال رئیس‌جمهور آمریکا اقدام عجیبی انجام داد و سفارت این کشور را به قدس منتقل کرد که فکر می‌کنم این کار موجب شد احساسات مسلمانان جریحه دار شود و آنها با حساسیت بیشتری در این مراسم شرکت کنند. مردم ایران که همواره طرفدار مظلوم بودند در این مسیر پیشگام هستند و همین حضور مردم در روز قدس بیانگر این مساله است.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین درباره اقدام ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: دولتمردان آمریکا وارد یک اشتباه تاریخی شده‌اند و برخلاف روال همیشه که پایبند مقررات بین‌المللی بوده‌اند، توافق بین‌المللی را به صورت یک طرفه نقض کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران وضع کردند، اما باید بدانند مردم ایران 40 سال تجربه تحریم‌های‌ آمریکا را دارند و برای هر شرایطی خود را آماده کردند.

وی خاطر نشان کرد: دولت هم برنامه ریزی دقیقی براساس شرایط جدید کشور دارد که مردم باید از این شرایط کشور مطلع باشند و ما هم سعی می‌کنیم در حد توانمان شرایط را برای مردم تشریح کنیم. حتما با اتکا به مردم کشورمان قادر خواهیم بود تا با سربلندی از این تحریم‌ها بیرون بیاییم. آمریکایی‌ها آبروی خود را در دنیا بردند و مردم ما هم عکس العملی مناسبی به آنها نشان خواهند داد.
مطهری: حمایت از مقاومت تنها راه آزادی قدس است
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۰

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «هیچ راهی به جز حمایت از مقاومت برای آزادی قدس وجود ندارد» گفت: ایران همچنان به این راه ادامه خواهد داد.

علی مطهری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی درباره حمایت از مقاومت در حوزه سیاست‌گذاری ایران گفت: ایران از سال‌های پیش سیاست حمایت از مقاومت را دنبال می‌کند، چرا که هیچ راهی غیر از حمایت از مقاومت برای آزادی قدس وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: طبیعی است که ایران همچنان به این راه خود ادامه خواهد داد. امروز افکار عمومی جهان به نفع فلسطین است و این موضوع با ۱۰ یا ۲۰ سال پیش تفاوت دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل، درباره پیام ایران درباره این جنایت‌ها گفت: پیام ایران روشن است، مردم فلسطین شهید شوند ما به آزادی فلسطین نزدیک‌تر می‌شویم و ایران هم حمایت‌های خود را افزایش خواهد داد. ان‌شاءالله فلسطین هرچه زودتر آزاد خواهد شد. مقاومت مردم فلسطین و مردم غزه قابل تقدیر است. ان‌شاءالله این فداکاری‌ها که بسیار هم قابل تقدیر است هرچه زودتر به نتیجه برسد.

مطهری در خصوص هدف آمریکا از انتقال سفارت این کشور به قدس گفت: هدف آمریکا روشن است، می‌خواهد امنیت اسرائیل را حفظ کند و می‌خواهد به اسرائیل مشروعیت ببخشد، ولی این کارها تاثیری ندارد و برعکس موجب می‌شود مردم دنیا بیشتر برای کمک به فلسطین حاضر باشند.
معاون پارلمانی رییس جمهور: اکنون دفاع از فلسطین تنها به مرزهای ایران محدود نیست
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۰

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) برای نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تصریح کرد: اکنون می‌بینیم که دفاع از فلسطین و حقوق مردم این منطقه تنها به مرزهای ایران محدود نیست و در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی آزادگان جهان در راستای دفاع از حقوق مردم فلسطین به پا خواسته‌اند.

حسینعلی امیری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزادی دنیاست که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند، اظهار کرد: با توجه به دهن‌کجی که ترامپ به مسلمانان انجام داد و علی‌رغم مخالفت‌ها سفارت آمریکا از تلادیو را به بیت‌المقدس منتقل کرد و همچنین دیگر تحولات منطقه ضروری است که مسلمانان در دفاع از حقوق مردم فلسطین مصمم‌تر از همیشه عمل و در صحنه برای دفاع از حق مردم فلسطین حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر این‌که دفاع از ملت فلسطین دیگر تنها مربوط به مرزهای ایران نیست و ما می‌بینیم در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی آزادگان جهان براساس وظیفه انسانی خود برای دفاع از مردم فلسطین به پاخواسته‌اند در پاسخ به این سوال که وظیفه دولت‌های اسلامی برای دفاع از حقوق ملت فلسطین چیست، افزود: دولت‌های اسلامی به تناسب باید در ابعاد مختلف از مردم فلسطین دفاع و حمایت کنند، از اقدامات دیپلماسی گرفته تا حمایت مادی و معنوی.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با آخرین وضعیت اصلاحیه طرح پالرمو گفت: این طرح در کمیسیون امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی است و بررسی آن تا حد قابل توجهی به اتمام رسیده است و فکر می‌کنم ان‌شاء الله هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
آملی لاریجانی:با انتقال یک سفارت خانه به بیت المقدس رژیم کودک کش صهیونیستی تثبیت نمی‌شود
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۹

رییس قوه قضاییه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عاملی موثر در عدم تثبیت سیاست‌های آمریکا و اسراییل برشمرد.

ایت الله صادق آملی لا یجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به شهر قدس و موج اعتراضی که در کنار نوار مرزی غزه ایجاد شده ، حضور مردم راهپیمایی روز قدس چه تاثیری دارد؟ گفت: بحمدالله حضور گسترده ، حماسی و پرشکوه مردم را هم در کشور خودمان داریم و هم در همه ملت های مسلمان.

وی افزود: این حضور گسترده یک پیام مهمی دارد؛ کشورهای سلطه خصوصا آمریکایی ها و صهیونیست ها گمان می کنند با انتقال یک سفارت خانه به بیت المقدس می توانند یک حکومت غاصب کودک کش را تثبیت کنند و در طول این هفتاد سال آنها مظالم بسیاری هم بر مردم فلسطین وارد کرده اند و هم بر امت اسلامی، اما این حضور گسترده نشان می دهد که تثبیت در کار نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که مردم بیدارند وبصیرند انها نمی توانند کاری انجام دهند و ما مطمینیم این عزم راسخ مردم و این حضور گسترده در جای جای دنیا از ناحیه امت اسلامی و خصوصا ملت بیدار و هوشیار مااین غده سرطانی هر چه زودتر از صحنه تاریخ حذف شود و حذف شد.

وی افزود: شکوه حضور مردم اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می دهد تا وقتی که این طور در صحنه هستند امریکایی ها و اذنابشان در منطقه هیچ کاری نمی توانند کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک پیام دیگر هم حضور مردم دارد و ان این است که در این زمان که امریکایی ها دایما کشور ما را تهدید می کنند و مردم مقتدر و بصیر با تحریم ها تهدید می کنند این حضور نشان می دهد که مردم در صحنه اند و از این حرفها نمی هراسند و صحنه خارج نمی کنند و تا زمانی که این اتحاد هست امریکایی ها راه به جایی نخواهند برد و این مردم در صحنه اند و ازاین حرفها نمی هراسند و
این ملت تسلیم نمی شود.

وی تاکید کرد: امریکایی ها و کشورهای سلطه ممکن است برخی حکام فاسد این کشورها را بتوانند به همکاری بخوانند ولی ملت ها تسلیم نمی شوند و از حقوق مردم فلسطین دفاع می کنند و ما مطمینیم که این کشور جعلی صهیونیستی غاصب کودک کش از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دولت های اسلامی چه قصوری کردند که ما همچنان شاهد اشغال فلسطین هستیم؟ افزود: اگر می گذاشتند مردم حرف خودشان را بزنند و اگر حکام غاصب برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی دادند این همه مردم مسلمان با این همه امکانات عظیم شاید می توانستند کشور غاصب را برکنند ولی ما امروز می بینیم که سران کشورهای فاسد خیانت می کنند و با امریکایی ها سازگاری می کنند ولی اینده از ان ملت هاست و این حکام فاسد فرعون های زمانند و بزودی برخواهند کند.
فتاح: مقاومت نقشه آمریکا را به باد داد
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۳

پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: آمریکا با این کار می‌خواست زهر خود را بریزد اما هیچ خللی در مقاومت ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: مقاومت در حال حاضر از گذشته جسورتر و پرشورتر شده است و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این کار آمریکا یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسیده و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.

وی ادامه داد: دنیا نیز به جز خواص و دوستان آمریکا هیچ توجهی به این اقدام آمریکا نکرده و ملت‌ها اجازه نخواهند داد که آمریکا از این اقدامش بهره ببرد.
حضور معاون اول قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۳

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس پیوست.
سردار رادان: انتقال سفارت آمریکا، روند نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۲

سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر این‌که آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس چه اهدافی را دنبال می‌کرده است، گفت: باور قلبی من این است که آمریکا با این خطای بزرگی که انجام داده هم اسرائیل را به سمت نابودی نزدیک‌تر کرده و هم نشان داد که از جهت سیاسی هیچ عمق و فهم سیاسی ندارد.

وی ادامه داد: طبیعی است که امروز همه مردم مسلمان جهان این واقعیت را می‌فهمند که شعارهای بشر دوستانه آمریکا طبل توخالی بوده و هیچ ارزشی نداشته است.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: انتقال سفارتخانه ثابت کرده است که تنها چیزی که برایش ارزش قائل نیست خون مسلمان‌ها، راه مسلمان‌ها و اراده‌ مسلمان‌ها است.

سردار رادان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به اینکه آمریکا از برجام خارج شده و ما را با تحریم‌های جدید روبه‌رو کرده است، چقدر لازم است مسئولان سیاسی کشور باهم اتحاد داشته باشند، پاسخ داد: من در ابتدا از شما می‌پرسم که آیا آمریکا در برجام بوده است که از برجام خارج شود؟ این امری است که باید به آن توجه شود. اما نکته مهم این است که امروز مسئولان ما بیشتر از گذشته می‌فهمند که نباید به آ‌مریکایی‌ها و خارجی‌ها اعتماد کنند. آن کاری که می‌شود برای اعتلای انقلاب و پیشرفت کشور کرد، حضور مردمی و باور مردم خودمان است.
انتقال پایتخت اسرائیل هزینه زیادی برای سران آن خواهد داشت
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۱

سردار دهقان، مشاور نظامی رهبر انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس در خصوص وضعیت اسرائیل در جهان امروز گفت: آمریکا با همکاری اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه حرکت جدیدی را برای تثبیت اسرائیل آغاز کرده است.

وی ادامه داد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یکی از همین اقدامات است اما به طور حتم مسلمانان جهان اجازه نخواهند داد که این گونه اقدامات جهت تثبیت اسرائیل صورت بگیرد. اگر بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل تثبیت شود کشتار عظیمی به راه خواهد افتاد ضمن آنکه ملت ما و دیگر کشورهای آزاده جهان این پیغام را به سیاستمداران انتقال داده‌اند که این امر هزینه زیادی خواهد داشت.
حضور احمدی‌نژاد در راهپیمایی روز قدس
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۱

محمود احمدی‌نژاد امروز با حضور در راهپیمایی قدس از محل تقاطع خیابان انقلاب و حافظ وارد جمعیت شد. حامیان وی با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «احمدی ساده زیست ریشه کن صهیونیست»، «خامنه‌ای زنده باد احمدی پاینده باد» از وی استقبال کردند.
صالحی: از صدور مجوز فیلم‌ها و کتاب‌هایی با موضوعات روز قدس و انقلاب حمایت می‌کنیم
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۰

عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: متاسفانه مردم فلسطین امروز مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند و راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت دهه از ظلم به مردم فلسطین می‌گذرد و چهار دهه است که مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که از این مردم مظلوم دفاع می‌کنند، ‌گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس نشان از یک حقیقت دارد و آن مبارزه با یک دروغ بزرگ به نام اسرائیل است. اسرائیل و رژیم صهیونیستی یک کشور دروغین است و حضور ما در این راهپیمایی نشان از دفاع از قبله اول مسلمانان است.

وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی پیرامون حمایت‌های وزارت ارشاد از آثاری که در حوزه فیلم و کتاب درباره روز قدس منتشر می‌شوند، گفت: قطعا ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آثاری که با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، روز قدس و مبارزه با استکبار منتشر می‌شود حمایت ویژه می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش داریم که هم در سیر صدور مجوز و امور اداری و هم در بحث حمایت‌های مختلف مالی و فکری از آثاری که به موضوع روز قدس و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌پردازند بیشتر حمایت شود.
مقیمی: همگان کمک کنند که ملت مظلوم فلسطین به سرزمین اصلی خود بازگردند
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۳

محمدحسین مقیمی در جمع راهپیمایان روز قدس، اظهار کرد: در شرایط فعلی نیاز است تا همگان کمک کنند که ملت مظلوم فلسطین به سرزمین اصلی خود بازگردند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کرد تا مسلمانان از مردم فلسطین حمایت کنند.

استاندار تهران در پایان بیان کرد: پیام روز قدس اعلام همبستگی مردم جهان با مردم مظلوم فلسطین است و امسال باید این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود.
توزیع برگه‌هایی علیه لایحه FATF و طرح 2030
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۳

راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد / توزیع برگه‌هایی علیه لایحه FATF و طرح 2030 در بین راهپیمایان

از حواشی مراسم روز قدس امسال توزیع برگه‌هایی است که در آن با نوشت مطالبی علیه لایحه FATFT کنوانسیون پالرمو و لایحه تامین مالی تروریسم در این رابطه به مجلس هشدار داده شده است.

همچنین برخی راهپیمایان پلاکاردهایی در دست دارند که طبق آن خواستار استیضاح طرح 2030 هستند.

این در حالی است که این طرح مدت‌هاست متوقف شده است.
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۲

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای از تقاطع خیایان 16 آذر در جمع راهپیمایان روز قدس حاضر شد.
برخی شعارهای راهپیمایی
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۲

«هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن»، «نه سازش نه تسلیم نه عهد با آمریکا» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» از دیگر شعارهای حاضران در مراسم روز قدس امسال است.
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱

راهپیمایان روز قدس شعارهایی همچون «جهاد هر مسلمان مبارزه با شیطان»، «تفرقه و اختلاف پیروی از شیطان است»، «ما مرد میدانیم، پاینده می‌مانیم»، «رهبر اگر فرمان دهد ، جان را فدایش می‌کنیم»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» همستگی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.
حضور استاندار تهران در جمع راهپیمایان
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱

محمد حسین مقیمی استاندار تهران لحظاتی پیش از محدوده پل کالج در جمع راهپیمایان روز قدس حضور پیدا کرد.

جمعی از فرماندهان ناجا از نخستین افرادی بودند که خود را به جمع راهپیمایان روز قدس رساندند.
رئیس‌مجلس به جمع راهپیمایان پیوست
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱

علی لاریجانی رئیس مجلس از تقاطع میدان انقلاب به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست. لاریجانی قرار است در این مراسم سخنرانی کند.

راهپیمایی‌کنندگان با آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا و زیر پا گذاشتن تصاویر ترامپ و نتانیاهو انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.
خطیب نماز جمعه تهران، سیداحمد خاتمی
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۵

مردم سراسر کشور از دقایقی قبل از ساعت آغاز راهپیمایی با حضور در مسیرهای اعلام شده همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

مراسم روز قدس همزمان با تهران در بیش از ۹۰۰ شهر کشور از مساجد و میادین اصلی آغاز شده است.

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران نیز سیداحمد خاتمی است و ویژه برنامه‌های ستاد نماز جمعه تهران از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین