|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
یک پسر بچه چینی در بازار تره بار در حالیکه در یک سبد توسط پدر و مادرش رها شده بود، توسط مردم آن منطقه یافته شد.
 یک پسر بچه چینی در بازار تره بار در حالیکه در یک سبد توسط پدر و مادرش رها شده بود، توسط مردم آن منطقه یافته شد.

سن این نوزاد کمتر از یک ماه بنظر می رسد که در روز چهارشنبه گذشته در کنار یک غرفه سبزی فروشی در تره باری واقع در چین بعد از بحث و دعوای پدر و مادرش رها شد.


با توجه به کانال خبر عمومی گوانگدونگ ، صاحبان غرفه ابتدای صدای گریه کردن این نوزاد را در شلوغی بازار شنیده بودند و پس از کمی جستجو آنرا در یک کیف دستی یافتند و پس از باز کردن کیسه ، با مشاهده نوازد شوکه شده بودند و در همچنین در کنار کیف دستی کیسه دیگری وجود داشت که در آن چند قطعه لباس و تعدادی از وسایل مربوط به نوزاد مانند شیر و... بود.

طبق گفته یکی از کارکنان :"نوزاد در حال گریه کردن با صدای بلند بود و زمانیکه مارا دید ، دیگر گریه نکرد " و همچنین صاحبان غرفه ها تا قبل از حضور پلیس در آنجا کنار نوازد ماندند.

تصاویری که مشاهده می کنید توسط یک مرد و زن که بر روی اسکوتر سوار بودند ، در ساعت 3 بامداد در 30 می ضبط شده است . آنها گفتند که این پدرو مادر قبل از رها کردن نوزاد خود با هم در حال بحث کردن بودند و سپس مرد سوار موتور شد و همسرش نیز در پشت موتور سوار شده و بعد از مسافتی کوتاه نوزاد را در حالیکه در کیف دستی قرار داشت با یک کیسه دیگر در کنار غرفه با عجله رها نمود به گونه ایی که حتی یک یادداشت نیز در کنار کودک نگذاشتند.

سخنگوی پرورش گاه اعلام کرد :"ما امیدواریم که پدر و مادر این نوزاد از کرده خود پشیمان شوند و فرزند خود را پس بگیرند"


همچنین صاحبان غرفه ها گفتند :"این پدرو مادر ، بسیار بی رحم می باشند و اگر می خواهید بچه دار شوید، باید مسئولیت بزرگی را بپذیرید "

هنوز این حادثه توسط پلیس در حال پیگیری می باشد چرا که رها کردن نوزاد در چین ممنوع و غیرقانونی است و بدون محدودیت حداکثر تا 5 سال رد زندان می مانند.

بر اساس گزارش رویترز ، کودکان پرورشگاهی در چین از سال 2005 افزایش زیادی داشته اند و توسط مقامات این گونه تخمین زده شده است که حدود 10000 کودک بصورت ناخواسته در چین رها می شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین