|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۱۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
نمایش سیلانس به نویسندگی و طراحی و کارگردانی مسلم خراسانی از 18 خردادماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
 نمایش سیلانس به نویسندگی و طراحی و کارگردانی مسلم خراسانی از 18 خردادماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام روابط عمومی،  امیر عباس توفیقی، حامد جعفری کیا، علی شادکام، غزل نعیمی، المیرا بکر، مهسا آذر شیب، نسیم ایمانی ، محمد مهدی تیموری، نامی نبیل زاده، محمد شاهی پور در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان از مصطفی اسفندیاری طراح نور،  آزاده مالمیر طراح گریم ، نگار پور ناصح طراح گرافیک، ترانه ذوالفقاریان طراح لباس، مرجان جوادی و نسیم ایمانی دوخت لباس، کوروش برزی و علی روهینا عکاس، مهسا آذرشیب منشی صحنه و سهیلا انصاری مشاور رسانه‌ای نام برد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بر اثر گرمای هوا، یخ ها و کوه‌های عظیم یخ آب شده‌اند، اقیانوس‌ها و دریاها پیشروی زیادی کرده و قسمت اعظمی از خشکی‌های جهان به زیر آب فرو رفته اند...

تئاتر باران پایین‌تر از خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، پلاک 292.1 واقع است و هر شب ساعت 21 میزبان تماشاگران این نمایش می‌شود.

***

نمایش «خنکای ختم خاطره» به مدت یک هفته تمدید شد و بلیت‌های آن قابل خرید است.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر گره، نمایش «خنکای ختم خاطره» نوشته حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی حامد ادوای برای یک هفته دیگر تمدید شد.

این نمایش که از 17 اردیبهشت اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرده، بعد از تعطیلات، از 18 تا 24 خرداد روی صحنه می‌رود.

در این نمایش عمادمحمدی، مرجان خاکساری، نیما انصافیان، محمد اصغری، سهیل عبدی، مرضیه موسوی، امین موحدی‌پور، بهاره ریاحی، طناز معینی، مریم بوبانی، شهاب عباسیان، مونا سهراب‌حقیقت، محمد شهباز طهرانی، محمدرضا ایمانیان و منصور نصیری (به ترتیب ورود به صحنه) به ایفای نقش می‌پردازند.

***

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» با 4 هزار و 352 مخاطب و «آنتی گون» با 4 هزار و 360 مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه 11 و 12 خردادماه به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «جوجه‌تیغی» و «آنتی گون» که از روزهای شنبه و یکشنبه 15و 16 اردیبهشت‌ماه ساعت‌های 19 و 21:30 اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی در 27 اجرای خود پذیرای 4 هزار و 360 مخاطب بود. از این تعداد، 3622 مخاطب با بلیت‌های 45 و 35 و 30 هزارتومانی، 333 مخاطب با بلیت‌های 25 و 20 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 405 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آنتی گون» طی 27 اجرا مبلغ 154 میلیون و 260 هزار تومان بوده است.

نمایش «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری نیز در ۳۰ اجرای خود پذیرای 4 هزار و 352 مخاطب بود. از این تعداد، 3444 مخاطب با بلیت‌های 40 و 35 و 30 هزارتومانی، 458 مخاطب با بلیت ۲۵ و ۲۸ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 450 مخاطب شامل مهمان‌های گروه، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «جوجه‌تیغی» طی ۳۰ اجرا مبلغ 138 میلیون و 851 هزار تومان بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین