|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۱۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
Alibaba اخیراً اعلام کرده است که دو تکنولوژی نوآورانه را برای تحویل سریع بسته ها ساخته و ارائه خواهد کرد. این کمپانی یک ربات بدون سرنشین را برای تحویل بسته ساخته است تا حمل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان را به راحتی انجام دهد.
  Alibaba اخیراً اعلام کرده است که دو تکنولوژی نوآورانه را برای تحویل سریع بسته ها ساخته و ارائه خواهد کرد. این کمپانی یک ربات بدون سرنشین را برای تحویل بسته ساخته است تا حمل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان را به راحتی انجام دهد. این ربات G Plus نام داد و در حال حاضر در ایستگاه Alibaba در شرق چین مورد آزمایش قرار می گیرد. ربات G Plus می تواند بسته های مختلف را با اندازه های مختلف حمل کند و قادر به طی کردن مسافت های طولانی نیز خواهد بود.



این بسته همچنین قادر به حمل مواد غذایی و کالاهای سنگین نیز خواهد بود. در این ربات شاهد یک سیستم مسیریابی داخلی هستیم که به راحتی مسیر و آدرس را پیدا می کند و بسته را برای مشتریان حمل می کند. اگر احساس کند که در مسیر افراد و ماشین های زیادی وجود دارند و مسیر بسیار شلوغ است، سرعت خود را تا 6.2 مایل در ساعت کاهش خواهد داد. به دلایل ایمنی حداکثر سرعت این ربات 9.3 مایل در ساعت است.

هنگامی که G Plus به مقصد می رسد، بسته به طور خودکار در اختیار مشتری قرار می گیرد و مشتری با وارد کردن PIN می تواند بسته ی خود را تحویل بگیرد. Alibaba انتظار دارد که G Plus تا پایان سال جاری تولید شود و مورد استفاده قرار گیرد. البته Alibaba علاوه بر روبات های تحویل بسته، روبات های دیگری را نیز تا پایان سال ارائه خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین