|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
رئیس جمهور آمریکا، دموکراتها را به مانع تراشی در کارهای دولتش متهم و آنها را فاجعه توصیف کرد.
 رئیس جمهور آمریکا، دموکراتها را به مانع تراشی در کارهای دولتش متهم و آنها را فاجعه توصیف کرد.

دونالد ترامپ در پایان هفته کاری پیامی هفتگی منتشر کرد. رئیس جمهور امریکا در این پیام ویدئویی خطاب به مردم کشورش گفت: دموکراتهای سنا کار خود را مقاومت توصیف می کنند. اما آنها در واقع در مقابل خواست رای دهندگان آمریکایی مقاومت می کنند و این کارشان خوب نیست. دموکراتهای سنا از روز اول در روند تایید صلاحیت صدها نیروی مستعد کارشکنی کرده اند که مشتاق هستند تا به واشنگتن بیایند و اوضاع را متفاوت کنند.

به صورت میانگین، افرادی که بنده معرفی کرده ام با روند طولانی تری از نظر زمانی برای تایید مواجه شده اند و این روند، طولانی تر از هر زمان دیگری در تاریخ کشورمان است. در حال حاضر بیش از سیصد نفر از افراد معرفی شده (برای مناصب دولتی) همچنان در انتظار رای تایید صلاحیت هستند. این وضعیت شرم آور است.

ترامپ در ادامه افزود: دموکراتها در کنگره (مجلس نمایندگان) نیز مانع تصویب مصوبه هایی می شوند که به شدت مورد نیاز است و به امنیت مرزهای کشورمان مربوط است. آنها بنا به دو دلیل نمی خواهند مرزهای کشورمان امنیت داشته باشد. علت نخست این است که آنها به این مسئله توجهی ندارند.

علت دوم این است که آنها می ترسند این کار سبب شود بنده و جمهوری خواهان در نزد مردم محبوبیت داشته باشیم و آنها نمی خواهند چنین وضعی پیش بیاید. این وضعیت متوجه کشور ما است.

آنها (دموکراتها) مانع هرگونه تلاشی برای از بین بردن گریزهای قانونی مرگباری شده اند که می تواند مانع از حضور تبهکاران بدذات در کشور ما شود و ورود غیرقانونی مهاجران و مواد مخدر را به کشورمان متوقف می کند.

آنها (دموکراتها) در زمینه مرزهای کشورمان، فاجعه هستند. این اقدامات، شهروندان کشور ما را به خطر می اندازد و جامعه ما را تهدید می کند و امنیت ملی کشور را تضعیف می کند.


ترامپ در ادامه افزود: زمان آن فرارسیده است که دموکراتهای سنا از مقاومت در مقابل خواست مردم آمریکا دست بکشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین