|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
همه این مواردپس از تایید و بررسی مستندات توسط ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ، به شرکت سهامی بیمه ایران ارجاع داده می شود تا مراحل رسیدگی و پرداخت خسارت انجام شود.
 تمامی زائران داخلی و خارجی شرکت کننده در بیست ونهمین سالگرد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ ‌تمامی زائران حرم مطهر حضرت امام(ره)، از دهم تا بیستم خردادماه سال جاری تحت پوشش خدمات بیمه ای حوادث، عمر و مسوولیت کنسرسیومی متشکل از شرکت های بیمه‌ای ایران ، آسیا ،البرز ودانا به راهبری شرکت سهامی بیمه ایران قرار دارند و در صورت بروزحادثه برای زائرین که منجر به فوت یا نقص عضو شود تا 240 میلیون ریال، وقوع حادثه نیاز به درمان تا مبلغ 28 میلیون ریال، غرامت فوت به علت بیماری مبلغ 110 میلیون ریال و غرامت فوت با مسوولیت ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام(ره) 308 میلیون تومان ( دیه کامل ) غرامت پرداخت خواهد شد.

این گزارش می افزاید : همه این مواردپس از تایید و بررسی مستندات توسط ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ، به شرکت سهامی بیمه ایران ارجاع داده می شود تا مراحل رسیدگی و پرداخت خسارت انجام شود.

شروع این پوشش بیمه ای برای زائرینی که پیاده یا با دوچرخه به زیارت حرم امام مشرف می شوند در طول مسیر، و زمان اقامت، به صورت شبانه روزی از زمانی است که از مبدا سفر ، حرکت خود را آغاز می کنند و پایان آن زمانی است که به موطن اصلی خود بازمی گردند.

همچنین پوشش این بیمه نامه برای میهمانان خارجی نیز از زمانی که از مرز هوایی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می شوند شروع شده وتا زمان خروج و حتی در زمان اسکان معتبر خواهد بود.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین