|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
کد خبر: ۲۱۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
دکتر صیدی در نشستی در جمع مدیران ستادی و روسای شعب منتخب مدیریت شعب مرکز تهران این بانک در ساختمان ستادی منطقه بر رعایت قوانین حرفه‌ای بانکداری و حل مشکلات واحدهای تولیدی کشور در جریان وصول مطالبات تاکید کرد.
 دکتر حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع پرشور بیش از ١٠٠٠ نفر از کارکنان مدیریت شعب مرکز تهران این بانک، بر حل مشکلات تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و از اعلام آمادگی مدیران بانک صادرات ایران برای تسهیل در ارائه انواع خدمات بانکی در جهت رضایتمندی مشتریان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت اله صیدی در گردهمایی تبیین اهداف مدیریت شعب مرکز تهران این بانک در سال ٩٧ با اعلام این مطلب از روند همکاری همه کارکنان ابراز رضایت کرد و گفت: موفقیت‌های به دست آمده در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که اهداف انتخاب شده و برنامه‌های اعلام شده، مسیر درستی به خود گرفته و امیدوارم با همین سرعت تا پایان سال پیش برویم.

دکتر صیدی با بیان اینکه حسن ماه مبارک رمضان این است که همگی نگاهی به آسمان دارند، افزود: انشاءالله که وقتی نگاه به آسمان داریم، دعا کنیم که خداوند توفیق بدهد در این ماه مبارک، همت بلند داشته باشیم تا بتوانیم این بانک بزرگ را به اهدافش برسانیم و امیدوارم که در دوران مسئولیت در این مسیر قدم برداریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به نکات مطرح شده از سوی مدیریت و نمایندگان کارکنان منطقه مرکز تهران، تصریح کرد: همه ما باید دغدغه رضایت‌مندی و جذب مشتری را داشته باشیم چرا که شعب بانک صادرات ایران در بهترین موقعیت‌های تجاری و اقتصادی تهران قرار دارند.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا مطالبات را کاهش داده و منابع بانک را در منطقه مرکز تهران افزایش دهیم. اگر بتوانیم مجمع تیرماه را به خوبی برگزار کنیم، به جایی خواهیم رسید که همه کارکنان بانک از پاداش‌های مادی و معنوی شایسته‌ای برخوردار خواهند شد.

دکتر صیدی با یادآوری اینکه باید نگاه همگان به اهداف سال ٩٧ بانک باشد، تاکید کرد: اگر این بانک ریشه‌دار تا به این جایگاه رسیده، باید بدانیم که این بانک استحقاق بیشتر از اینها را دارد و می‌تواند به یک مرحله بالاتر از این هم در آینده نزدیک برسد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک طی ٦ هفته آخر سال ٩٦ و تقریبا  ٢ ماه اول سال ٩٧ خودش را در خط مقدم مسابقه خدمت به مردم قرار داده که این روند را باید ادامه بدهیم.

دکتر صیدی که در میان استقبال پرشور و کم‌نظیر کارکنان منطقه مرکز تهران در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو سخن می‌گفت، تاکید کرد: دشمن ما، ناامیدی است، دشمن ما، کم انگیزگی ماست، دشمن ما، عدم همکاری و عدم پیوستگی ماست. دشمن آن است که به شایعات گوش دهیم، در مقابل، مایه و محرک موفقیت ما، امیدواری است. وی تصریح کرد: ما بانک موفقی بودیم و موفق هم خواهیم ماند.

دکتر صیدی در ادامه اظهار کرد: اولویت فعالیت در بانک صادرات ایران در شعبه و در درجه بعدی در ستاد بانک است و از این رو من آمادگی دارم تا در هر کجا با مشتریان بانک برای حل مشکلات و دیدار با آن‌ها حاضر شوم.

تسهیل در پرداخت وام مضاربه، تقویت بانکداری الکترونیک و ارتقای عملیات ارزی از دیگر موارد مورد تاکید وی در این همایش بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عملکرد همه کارکنان بانک دیده می‌شود، اطمینان داد که تلاش‌های دقیقی برای رفع مشکلات همکاران شعب به کار گرفته شده و حتما پاداش‌ها و پرداخت‌ها بر اساس عملکرد خواهد بود.

پیش از آغاز این جلسه، دکتر صیدی در نشستی در جمع مدیران ستادی و روسای شعب منتخب مدیریت شعب مرکز تهران این بانک در ساختمان ستادی منطقه بر رعایت قوانین حرفه‌ای بانکداری و حل مشکلات واحدهای تولیدی کشور در جریان وصول مطالبات تاکید کرد.

دکتر حجت‌اله صیدی پس از بازدید از شعبه فردوسی (کد ٣)، عملکرد مدیریت شعب مرکز تهران را در جمع اعضای هیات‌مدیره، معاونین، مدیران امور و روسای حوزه‌ها و شعب منتخب این منطقه مورد واکاوی و موارد مطرح‌شده را با دقت مورد رسیدگی قرار داد.

در این نشست که ساعتی قبل از دیدار عمومی با کارکنان منطقه انجام گرفت، مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه وظیفه کارکنان، ارتقای بانک صادرات ایران است، مهمترین عنصر حرفه‌ای در فعالیت بانکداران را ارزیابی ریسک عنوان کرد و در خصوص رویه دریافت مطالبات مواردی را متذکر شد.

وی با بیان اینکه ریسک معقول در ارزیابی توان یک بنگاه اقتصادی برای بازپرداخت بدهی‌هایش قابل قبول است، گفت: باید در جریان بررسی پرونده‌های مطالباتی، ریسک معقولی را در نظر گرفت و به شرط حل شدن مشکل بانک و بنگاه اقتصادی بدهکار، تلاشی بکار بگیریم و مشکلات مالی آنها را حل کنیم.

دکتر صیدی افزود: کسی که تولید می‌کند اما دچار بدهی بانکی نیز هست، باید در یک معادله برد برد با او توافق کنیم و مشکل او را برطرف کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: ما در بانک صادرات ایران کار حرفه‌ای خواهیم کرد و طبق قوانین عمل می‌کنیم اما از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید با مشوق‌های قانونی بسته‌ای از بهترین گزینه‌های بانکداری را برای مشتری فراهم کنیم. چرا که فلاح و رستگاری در راستی و درستی است.

دکتر صیدی همچنین درخصوص ضرورت اهمیت دادن و رعایت بازرسی‌های معمول در کار بانکداری گفت: باید بپذیریم که بر کار ما نظارت شود چرا که بازرسی جزئی از کار حرفه‌ای ماست. سوء تفاهمات را باید با وقت گذاشتن برطرف کرد.

امیدوارم به زودی خط اعتباری بانک مرکزی را تسویه کنیم

 رضا صدیق، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این همایش با ابراز رضایتمندی از تغییرات ایجاد شده در ماه‌های اخیر در این بانک، گفت: مهمترین مشکلی که تاکنون داشته‌ایم، کسر نقدینگی در بانک مرکزی بوده که هر روز نیز بیشتر می‌شد و بدهکاری بانک افزایش می‌یافت که خوشبختانه با اقدامات انجام شده طی ٢ ماه پایانی سال جلو ادامه آن گرفته شد.

وی افزود: امیدوارم به زودی خط اعتباری دریافتی از بانک مرکزی را تسویه کنیم و در یک شرایط بهتری به بخش‌های مختلف اقتصادی تسهیلات بدهیم.

رضا صدیق باز شدن نماد معاملاتی بانک در بازار سرمایه را نیز موفقیت دیگر بانک در ماه‌های اخیر عنوان کرد و گفت: در ابتدای سال جاری سیاست‌های اعتباری و بودجه سال ٩٧ بانک به موقع ابلاغ شد و اهداف بانک در این بودجه به طور کامل مورد توجه همه همکاران قرار گرفت.

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران با بیان اینکه قابلیت‌ها و داشته‌های زیادی در بانک صادرات ایران وجود دارد، تصریح کرد: باید همواره به داشته‌هایمان فکر کنیم و با توجه دقیق به آنها به اهداف بانک دست پیدا کنیم.

رضا صدیق حضور شعب منطقه مرکز تهران در کنار بازار و ظرفیت‌های اقتصادی مهم آن را از جمله قابلیت‌های  قابل توجه بانک عنوان کرد و گفت: تعداد چک‌های واگذاری در این منطقه به دلیل حجم انبوه مبادلات مالی فعالان اقتصادی، عامل مهمی برای سودآوری و درآمدهای کارمزدی و ورود  خوب نقدینگی است که در قالب سامانه چکاوک باید بیشترین بهره را از آن برد.

وی استفاده از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک از جمله بهره‌برداری از خودپردازهای سیار و تلاش برای نصب بیش از پیش پایانه‌های فروشگاهی را مورد تاکید قرار داد.

در این مراسم همچنین محمد راهگداز، مدیر منطقه مرکز تهران نیز با ارائه اعداد و ارقام عملکرد شعب مرکز، مهمترین هدف استراتژیک این مدیریت را ارتقای نرخ موثر تسهیلات و کاهش قیمت تمام شده پول عنوان کرد و افزود: در کنار مجموعه تلاش‌های فراوان پرسنل مدیریت شعب مرکز، محقق شدن حاشیه سود و EPS نیز به جدیت مورد توجه است.

وی گفت: فعالیت‌های ادامه‌داری برای وصول مطالبات کلان و تقویت منابع ارزان‌قیمت در این منطقه صورت می‌گیرد که با همراهی ارکان بانک به نتایح قابل قبولی در کوتاه‌مدت خواهیم رسید.

وی از رشد ١.٦ درصدی منابع بانک در شعب مرکز تهران نسبت به سال قبل خبر داد و میزان رشد ضمانت‌نامه‌ها را نیز ١.١٦ درصد  عنوان کرد.

راهگذار همچنین ضمن اشاره به افزایش ٣.٥ درصدی منابع کوتاه‌مدت شعب مرکز تهران، زیرساخت‌ها و بهینه‌سازی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی را مورد توجه قرار داد و برخی نیازهای سخت‌افزاری را نیز مطرح کرد.

در این مراسم همچنین «سیچه‌لی» نماینده روسای شعب منطقه و «نوری» نماینده بانکداران منطقه به بیان برخی نقطه‌نظرات برای تقویت فعالیت‌های شعب پرداختند.

در پایان این مراسم  از ٩ رییس شعبه این منطقه برای ارتقای درجه شعبه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین