کد خبر: ۲۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
براساس گزارش منتشر شده از این ارزیابی بی واسطه و مستقیم، 25 نفر از امدادگران نیز موفق شده اند رضایت حداکثری 96 تا 99درصد مشتریان را کسب کنند.
نتایج ارزیابی پیامکی خدمت رسانی امدادگران امداد خودرو ایران در فروردین و اردیبهشت 97 نشان می دهد که 29 نفر از آنها بالاترین امتیاز ممکن را در کیفیت خدمت رسانی به مشتریان به دست آورده و رضایت 100درصدی آنان را کسب کرده اند.     

به گزارش ایکوپرس به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، یکی از شیوه های ارزیابی کیفیت خدمت رسانی امداد خودرو ایران، ارسال پیامک توسط مشتریان است. در این شیوه، پس از ارائه خدمات امدادی، پیامکی برای مشتری ارسال و از ایشان خواسته می شود که میزان رضایت خود را با ارسال عدد یک تا پنج اعلام کنند که براساس همین روال، 29 نفر از امدادگران موفق شده اند، در تمامی پیامک های ارسالی نمره 5 را دریافت کنند.

براساس گزارش منتشر شده از این ارزیابی بی واسطه و مستقیم، 25 نفر از امدادگران نیز موفق شده اند رضایت حداکثری 96 تا 99درصد مشتریان را کسب کنند.

نکته حائز اهمیت در این سطح کیفی از ارائه خدمات امدادی این است که جشنواره خدمات ایران خودرو در نوروز97 نیز در همین بازه زمانی ارزیابی انجام شده و اعلام رضایت حداکثری مشتریان همزمان با افزایش درخواست خدمات امدادی بوده است.

امداد خودرو ایران به عنوان گسترده ترین ناوگان خدمات امدادی خودرویی کشور با 1500ناوگان امدادی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته به ارائه خدمت به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و در صورت نیاز خودروهای غیر ایران خودروئی می پردازد. هموطنان در صورت نیاز به دریافت این خدمات می توانند با شماره تلفن 096440 تماس گرفته یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن ایساکو ثبت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین