|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
ستاره آرژانتینی ناپولی می گوید که لیونل مسی از او خواست تا به بارسلونا برود اما او پاسخ منفی به این پیشنهاد داد.
گونسالو هیگوآین از بازیکنانی بود که خبرهایی درباره پیوستن او به بارسلونا به گوش می رسید اما او در نهایت تصمیم گرفت تا در ناپولی بازی کند و به لیگ اسپانیا برنگردد.

هیگواین با لیونل مسی زوج خوبی را در خط حمله تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل تشکیل داده بود. پیش بینی می شد که لیونل مسی بتواند او را به حضور در بارسلونا متقاعد کند اما به نظر می رسید که هیگواین علاقه ای برای پیوستن به بارسلونا ندارد.

او در گفت و گویی که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا داشت، گفت: لیونل مسی تلاش کرد تا من را متقاعد به پوشیدن پیراهن بارسلونا کند اما من اصلا قصد نداشتم به این تیم بروم. در جریان جام جهانی گفتم که می خواهم تنها به جام جهانی فکر کنم و تمرکز را روی این مسابقات گذارم. در آن هنگام اصلا احساس نگرانی و یا اضطراب نداشتم.

او ادامه داد: مسی من را از ریز و درشت باشگاه بارسلونا خبردار کرد. سخنان او من را خوشحال کرد چرا که توجه باشگاه بزرگی چون بارسلونا هر بازیکنی را خوشحال می کند. بدون شک هر بازیکنی آرزوی همبازی شدن با بازیکنی بزرگ چون مسی را دارد، اما این بدین معنا نیست که من دوست داشتم به بارسلونا بروم.

هیگوآین در پایان سخنان خود با شوخی گفت: اگر مسی به ناپولی می آمد بسیار خوب می شد!

هیگوآین پس از چند سال حضور در رئال مادرید سرانجام از این تیم جدا شد تا پیراهن ناپولی را بر تن کند. او در نخستین فصل حضورش در این تیم موفق شد که قهرمانی جام حذفی ایتالیا شود. رسانه ها خبر دادند که بارسلونا با 80 میلیون یورو هیگوآین را جذب کند اما در نهایت آبی-اناریها لوئیس سوآرس اروگوئه ای را جذب کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین