|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل دو نفر در چالدران جان خود را از دست دادند.
 در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل دو نفر در چالدران جان خود را از دست دادند.

فرماندار چالدران در خصوص جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: امروز براثر جاری شدن سیل دو نفر جان خود را ازدست داد.

کریم حسین زاده با اعلام اینکه این خانم ها در اطراف روستای دمیر چی چالدران کنار دره جمع آوری گیاهان دارویی و خوراکی بودند افزود: بر اثر جاری شدن سیل ناگهانی این افراد غافلگیر شده وگرفتار سیلاب می شوند که بر اثر این سیل جان خود را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تلاش حدود سه ساعته جسد این افراد با تلاش عوامل شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و هلال احمر پیدا شد.

فرماندار چالدران با بیان اینکه همچنین بر اثر جاری شدن سیل ۵۰ راس گوسفند نیز تلف شدند گفت: امداد رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد و هنوز جزییات دقیق میزان خسارت این حادثه برآور نشده است.

حسین زاده با بیان اینکه اواخر هفته گذشته نیز بارش باران و تگرگ افزون بر ۲۸میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است اظهارداشت: بر اثر این بارش ها به ابنیه ها و راههای روستائی به تعداد ۲۰روستا خسارت وارد شده که بیشترین خسارت در محور قره دره بود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز که عمده خسارت در روستاهای بخش دشتک بوده که در این زمینه دو هزارو۷۵۰هکتار از اراضی کشاورزی از جمله محصولات کشاورزی گندم،جو و علوفه دچار خسارت شده که ارزش ریالی میزان خسارت بیش از هشت میلیارد و۳۰۰میلیون ریال است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین