|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
پیکر مردوخی کردستانی قرار است در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) آرام بگیرد.
انجمن پیشکسوتان مطبوعات ضمن پیام تسلیت، جزئیات مراسم تشییع ناصر یمین مردوخی کردستانی شاعر و پیشکسوت مطبوعات را اعلام کرد.

 انجمن پیشکسوتان مطبوعات در پیامی که در اختیار ایسنا قرار داده است اعلام کرد: پیکر این پیشکسوت مطبوعات روز چهارشنبه (۹ خرداد) ساعت ۹ صبح از مقابل منزل او واقع در دیباجی جنوبی، پارک ارغوان، خیابان نورانی، پلاک ۹ به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود.

پیکر مردوخی کردستانی قرار است در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) آرام بگیرد.

در  پیام انجمن پیشکسوتان مطبوعات آمده است: «ناصر یمین مردوخی کردستانی شاعر و از اهالی قدیمی مطبوعات شب گذشته بعد از مدت‌ها بیماری درگذشت و انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران ضمن اعلام این خبر، درگذشت ناصر مردوخی شاعر و بنیان‌گذار و سردبیر شبکه خبری طوفان‌نیوز را به اهالی مطبوعات و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.»



تسلیت سخنگوی وزارت خارجه در پی درگذشت یک روزنامه‌نگار پیشکسوت

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی درگذشت ناصر مردوخی کردستانی، روزنامه‌نگار پیشکسوت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ناصر یمین مردوخی کردستانی، شاعر و روزنامهنگار پیشکسوت و از اهالی با تجربه و حرفه‌ای خانواده پر افتخار و بزرگ رسانهای کشور و بنده خوب و صدیق خدا که با عشق به اعتلای کشور، دلسوزانه و از سر عشق عمر با عزت خود را وقف خدمات بی شائبه، صادقانه بسیاری کرد، به دیار معبود شتافت؛ او که با قلب پرشور خود در جلسات و نشستهای وزارت امور خارجه همیشه در کنار ما حضوری چشم گیر و موثر داشت، از میان ما رفت.

اینجانب لازم می‌دانم این ضایعه را به همسر و فرزندان عزیز ایشان و تمامی بازماندگان و همچنین تمامی همکاران و اهالی بزرگ خانواده رسانهای کشور به خصوص آنانی که همواره در کنار این فقید سعید در حوزه سیاست خارجی همراه و همگام بودند، تسلیت بگویم و برای تمامی آنان صبر و اجر طلب نمایم.

از خدای منان برای او آمرزش و رحمت واسعه مسئلت مینمایم. روانش شاد.

بهرام قاسمی

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانهای وزارت امور خارجه


پیام معاون مطبوعاتی برای درگذشت یک پیشکسوت مطبوعات

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «ناصر یمین مردوخی کردستانی» شاعر، روزنامه نگار و پیشکسوت مطبوعاتی را تسلیت گفت.

به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در پیام محمد سلطانی‌فر برای درگذشت این روزنامه نگار پیشکسوت آمده است: 
 
«انا لله و انا الیه راجعون 
 
درگذشت شاعر و روزنامه نگار پیشکسوت، زنده یاد ناصر یمین مردوخی را که بیش از ۴۰ سال از عمر خود را در عرصه فرهنگ و رسانه خدمت کرده بود، به  خانواده محترم ایشان، دوستان و فعالان رسانه‌ای کشور بویژه روزنامه‌نگاران کردستانی تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر مسالت دارم.» 

ناصر یمین مردوخی کردستانی بیش از ۶ دهه سابقه  در عرصه‌های نویسندگی، خبرنگاری و سردبیری داشت که ساعاتی پیش درگذشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین