|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳
کد خبر: ۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
رییس جمهوری که در ششمین سفر استانی خود از روز گذشته به استان چهار محال و بختیاری سفر کرده است،دقایقی قبل در شورای اداری این استان حضور یافت.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح پنج شنبه و دردومین روز از سفر به استان چهار محال و بختیاری به جلسه شورای اداری این استان رفت تا در جمع مسئولان و مدیران مربوطه راههای توسعه همه جانبه این استان را بررسی کنند.

رییس جمهوری پیش از این با حضور در ورزشگاه انقلاب شهر کرد با مردم این استان دیدار و گفت و گو کرد و پس از آن با عشایر و روستاییان،علما،ایثارگران و برگزدیگان این استان هم دیدارهای جداگانه ای داشت.

رییس جمهوری همچنین در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد هم شرکت کرد و بر ضرورت حضور جدی بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی برای خروج از رکود تاکید کرد.

علاوه بر این رییس دولت تدبیر و امید از مجتمع فولاد چهار محال هم بازدید کرد و دستورات لازم را برای سرعت بخشی به تکمیل و توسع این پروژه صادر کرد.

رییس جمهوری روز گذشته راه آهن اهواز-شهرکرد- اصفهان،مجتمع فولاد چهار محال و بختیاری،تبدیل استان به قطب گردشگری و طرح آبرسانی بن-بروجن را چهار طرح مهم دولت برای توسعه این استان عنوان کرد.

طبق این گزارش، نشست مطبوعاتی رییس جمهوری با اصحاب رسانه در پایان بخش سفردو روزه رییس جمهوری به استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین