|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد:دولت تدبیر و امید از هنرمندان و آثار هنری در سطوح مختلف حمایت کرده و این روند را تداوم می بخشد.
ˈعلی جنتی ˈ عصر چهارشنبه در ششمین سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در جمع هنرمندان و اصحاب رسانه های چهارمحال و بختیاری افزود:دولت تدبیر و امید نسبت به حفظ کرامت انسانی هنرمندان تلاش فراوانی کرده است و معتقد است کرامت هنرمند در جامعه باید حفظ شود.

وی در خصوص بیمه هنرمندان که دغدغه برخی از این قشر نیز می باشد، تاکید کرد:در این زمینه رایزنی های مختلفی صورت گرفته است و نتایج ان به اطلاع عموم هنرمندان می رسد.

به گفته وی،اصحاب هنر پاسدار هنر ،فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی هستند و هنر این کشور با آموزه های دینی و اسلامی رشد کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد:در دولت تدبیر و امید در بخش کمی و کیفی گامهای بلندی برداشته شده و بیش از 60 هزار عنوان کتاب در کشور چاپ و روانه بازار شده که نیمی از این کتاب ها برای نخستین بار منتشر شده است.

جنتی تاکید کرد:نقد منصفانه حق همه رسانه ها می باشد و دولت تدبیر و امید نیز در حوزه نشر و رسانه نیز از مطبوعات و نشریات حمایت کرده و ان را وظیفه خود می داند.

وی به نقش اثر گذار مساجد در فرهنگ کشور اشاره کرد و گفت:در حال حاضر 19 هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد در کشور وجود دارد که بخشی از ان در روستاها است و نقش اثرگذاری در بین جوانان دارد.

در این نشست که با حضور هنرمندان رشته های مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار شد،تعدادی از هنرمندان دیدگاههای خود را مطرح کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین