|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
در ادامه هم نوشته شده که بیش از نیم‌ساعت بیهوش در بزرگراه رها شده بوده و به گفته شاهدان عینی، ضارب بعد از حادثه از صحنه گریخته است، اما توضیح بیشتری درباره اینکه چرا سانحه تصادف دو موتور در بزرگراه می‌تواند شائبه سوء‌قصد به الله‌کرم را در پی داشته باشد داده نشده است.
  صفحه رسمی اینستاگرام حسین‌ الله‌کرم با انتشار دو عکس از او مدعی شد در سانحه‌ای که برای حسین ‌الله‌کرم رخ داده، احتمال سوءقصد به جان او می‌رود. تصویر اول او را نشسته روی موتورسیکلت نشان می‌دهد و تصویر دوم او را باندپیچی‌شده روی تخت بیمارستان. در شرح عکس نوشته شده که او عازم سخنرانی برای پیش‌کسوتان اطلاعات عملیات هشت سال دفاع مقدس در حسینیه فاطمه‌الزهرای پادگان حضرت ولیعصر بوده که در کمربندی شهرری، بزرگراه شهید کریمی دچار سانحه می‌شود.

 در ادامه هم نوشته شده که بیش از نیم‌ساعت بیهوش در بزرگراه رها شده بوده و به گفته شاهدان عینی، ضارب بعد از حادثه از صحنه گریخته است، اما توضیح بیشتری درباره اینکه چرا سانحه تصادف دو موتور در بزرگراه می‌تواند شائبه سوء‌قصد به الله‌کرم را در پی داشته باشد داده نشده است. حسین الله‌کرم، دبیر تشکل سیاسی «شورای هماهنگی حزب‌الله» و از مخالفان سرسخت دولت اصلاحات و دولت فعلی است. اوج فعالیت سیاسی او به همان دهه 70 بازمی‌گردد. شاید چون سانحه در سالگرد دوم خرداد برای او رخ داده به این نتیجه رسیده که کسی یا کسانی قصد جانش را داشته‌اند. اگرچه برخلاف متنی که در اینستاگرامش منتشر شده، در گفت‌وگو با تسنیم درباره ماجرای سوء‌قصد تشکیک وارد کرده است. او در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق نیروی انتظامی پیگیر این تصادف بوده‌اید یا خیر، به تسنیم گفته است: «بنده خواستار پیگیری نبوده‌ام و هیچ‌چیزی هم از آن فرد نمی‌دانم. واقعیت این است که موتورسوار به من زده و پس از آن هم فرار کرده، این دو نکته مشکوک است، ولی نمی‌توانیم بگویم که سوءقصد بوده است». الله‌کرم در دولت احمدی‌نژاد به‌عنوان وابسته نظامی به زاگرب رفته بود و با آمدن دولت روحانی دوباره به عرصه سیاست بازگشته و مانند دهه 70 چند اعتراض خیابانی، از جمله اعتراض به وضعیت حجاب را هم ترتیب داده است. او اخیرا از طرح رئیس‌جمهوری نظامی هم دفاع کرده و حتی گفته اگر روحانی با طرح عدم کفایت سیاسی مجلس کنار برود، یک اصولگرا با رأی بالای 20 میلیون رئیس‌جمهور می‌شود.

منبع: شرق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین