|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۱
کد خبر: ۲۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
برای مثال همان ابتدای کار دولت دوازدهم در موضوع انتصابات جریانی راه افتاد و آقای رئیس جمهور یک وزیر جوان انتخاب کرد.
 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با گذشت یکسال از آغاز فعالیت دولت دوازدهم، نسبت به عدم تحقق عمده مطالبات جوانان انتقاد کرد.

محمد مهدی تندگویان با انتقاد از اینکه بیشتر مطالبات جوانان برطرف نشده است، گفت: مطالبات جوانان همان چیزهایی هستند که سال گذشته و  در زمان انتخابات مطرح شدند؛ به نظر من با گذشت یکسال از آغاز فعالیت دولت، می توان گفت عمده مطالبات حوزه جوانان برطرف نشده است. تاکنون شاهد کار مناسبی هم از سوی دستگاه‌ها که نشان بدهد اقدام عملیاتی در این حوزه صورت گرفته است، نبوده‌ایم.

وی در ادامه مهمترین مطالبات جوانان را مربوط به حوزه اشتغال، انتصاب جوانان در سمت‌های اجرایی کشور، تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و احیای سازمان ملی جوانان، عدم تخصیص کامل بودجه این بخش و...دانست و گفت: برای مثال همان ابتدای کار دولت دوازدهم در موضوع انتصابات جریانی راه افتاد و آقای رئیس جمهور یک وزیر جوان انتخاب کرد.

تندگویان افزود: همچنین  به همه نهادها و وزارتخانه‌ها هم ابلاغ شد که این کار حتما صورت بگیرد و سهمیه مشخصی از امور اجرایی به جوانان واگذار شود، اما این مطالبات به طور کامل عملیاتی نشده است و فکر می‌کنم حداکثر ۳۰ درصد از آنها محقق شده باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین